atanın izinden gidenler

Atatürk'e isyan bu muydu? ona duyulan özlem ihtişam nedir? bu söylenenler hepsi zarar ziyan verilen onca emeğe duyulan haz değer mi?sana sen bir lideri yerin dibine kaz.
Ayıp değil mi?dünyaların saygı duyduğu 'acaba yanında kusur ettik mi?' diye düşünen onca yabancı elleri birde vatanında uyuduğun şehre bu kadar ukala bu kadar saygısızlık nedir? senin yaptığın insafsız yargı değmedi mi? vatanından okadar insanlar geçti...
Vurdumduymazcasına yaşadın hep merhumun arkasından içkici,kumarcı dedin sen neylere layık olmuşşun ben bunu bilemedim yazıklar olsun senin gibilerin bu ülkede bir türlü silinemediğine...
Okadar yapmış, etmiş vatanı sana,bana,ona emanet etmiş.yaptıkları yetmedi mi?ne tarihini bilmişşin nede insanlığını zaptedebilmişşin sen kendini kaybetmişşin...
İçimde bitmeyen özlem bitmeyen saygı var ona sende ne var saygısızlık diz boyu senin yaptığın yanlışların yolu olamayız.
Onca savaşın eşiğine girdiğini gögüs göğüse çarpıştığını bilmesende öğrenmen gerekirdi seni bu ülkede barış içerisinde yaşattığını birde utanmadan arkasından safsatalar yaptığını nasıl unutabiliriz ki senin nefretlik bir insan olduğunu...
Yalan,yanlış duygular beslemişler adalet yokki birde haberlere vermişler nasıl olurda öyle cümleler kurmuşlar bide hiçbirşey olmamış gibi hükmetmişler yazıklar olsun bu insanlara böyle sorumsuzca yaşadıklarına...(dilim olsa bedduamla keserdim ifadeni)
Yıllardır yaşadık sanki taştık yerimizde sancak,bayrak kimlerin elinde yakışır mı? sana elinde tuttuğun o görkemli bayrak.
Sen olmasanda yüreğimiz seninle böyle itlere mesken olmaz bu sehir bu ülke
inkilaplarınla,devlet yapınla,kişiliğinle,liderliğinle bütünleştin artık sen bizimle
yeniden sen olsaydında görseydin üç kurusluk insanları,devleti böyle satanları,insafsızca yalanları bilseydinde el atsaydın keşke bu ülkeye...
Saygılarımla atam izindeyiz sen rahat uyu biz şehadetteyiz belki bilinmez cehaletteyiz insanlık dışı bilinmez bir kerametteyiz...
Atamıza saygıda kusur ettiysek hakkı helal ola yanlış ettiysek bizi bu duruma düşüren kifayetsizlere 'biz atanın izindeyiz'...

11 Kasım 2008 1-2 dakika 12 denemesi var.
Yorumlar