Ayrılık Sonrası Yazıları/1

Içimdeki seni bitirmek icin çok uğraştım ama tüm yollarım hep sana çıktı...

Yürüdüm sadece yürüdüm kulağımda beni senden uzaklaştırsın diye dinlediğim seslerle ama nedense tüm sözler tüm müzikler seni hatırlattı bana. Insanın bedenini bırakıp kaçmaya çalışması gibi anlamsız oldu bu uğraş. Bıraktım bende kendimi senin hayaline.

Sarıldım,ağladım,sevdim,okşadım,

kokladım... senle seviştim sen olmadan yanımda. Farkettim halen seni beklediğimi kararttığım yüreğimde.

Kim bilir belki bir mucize ışte çıkar gelirsin diye. Aslında biliyordum kendime bir masal yazmaya çalıştığımı,mutlu sonla bitirmeye çalıştığım bir masal... ama her uğraşım bana bir çıkmaz daha yarattı bir hüsrana uğrattı sonunda. Ben yine de kabullendim tüm çıkmaz sokaklarını... bir anlık bir dokunuş içindi sana, her şeyi daha da batırmam. Sanki ödülüm olacaktı o bir dokunuş. Her yanmamım her gözyaşının her kahrolmanın ödülü. Ben ne kadar batarsam bu çıkmaza ben ne kadar acıtırsam canımı sana yaklaşacaktım. Unutmaya çalıştığım her anın hesabını sordum kendime yine senin uçurumundan atlarken. İnanç dediğimiz şeyde bu degil midir?? Asla göremessin asla dokunamassin asla tam olarak bilemessin ama bir sebepten yine de ona tutunmaya devam edersin.

Şimdi bilinmezde yitirdiğim sevgili...inancımi yitirmeden artık gelsen...çıkarsan beni hapsoldugum kör kuyulardan..

16 Haziran 2019 1-2 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (2)