Bir Tutam Yanılgı

Bir Tutam Yanılgı


Demir gibi dövdü beni, demir gibi eriyip akıştım...demir gibi dövdü, demir gibi şekil aldım, demir gibi soğudum, demir gibi sertleştim.


Kusursuz değildim onca uğraşa rağmen kusursuz olan dışımdı, kusurlu olan içimde saklı kaldı.


Akıp erimedim o günden sonra...yandım ama akmadım...sert, soğuk çoğu zaman anlamsızdım...uyduramadım dışındaki kusursuzu içimdeki kusurluya ..eksik kaldım, kilidim düştü içimde mahsur kaldım.


Yankı yaptı ara ara sesim, demek ki içimde boşluklar da kalmıştı. Dışım kusursuzdu bu yüzden hiç sızamaz sandım içimdeki kusurlar toprağa.


Savruldum durdum oradan oraya, kırılmaz sandım kendimi. Serttim demir gibi sert, dayanırım sandım her darbeye. Gözümü karartmıştı dışımda saklı diye düşündüğüm sihir, içimi saklayan örtüyü delemez sandım hiçbir zorluk.


Yanıldım...öyle büyük bir yanılgıydı ki bendeki ufacık bir rüzgarda paramparça olunca, düşünemez oldum. Anlamadım başına geleni bile...içim dışıma taştı, ben yine inkar ettim...pas tuttum, ben yine görmezden geldim...kırıldım en sonunda, gururuma yediremeyip gizledim.


Demirdim ben hani, demir gibi dövmüştü beni , demir gibi eritip şekil vermişti, demir gibi soğuyup sertleşmiştim...ama kum gibi dağıldım sonunda...kum gibi uçuştum etrafa...


Dışım kusursuzdu belki ama içim kusur doluydu...sonuçta bir bütünü oluşturan bir parçan böyle kusurluyken istesem de sağlam kalamazdım...


Sonsuza aktım...sonsuza karıştım...dilimden döküldü son sözlerim...


Demir gibi dövdü beni,demir gibi serttim...

06 Eylül 2020 1-2 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (7)
Yorumlar (4)
  • 3 yıl önce

    Demir ki ateşle şekillenir dışı soğusa da içinin ana maddesi ateştir ve unutamaz demir acısını da sıcağını da tıpkı biz insanlar gibi çok derindi Menekşe hanım

  • 3 yıl önce

    Kusursuz olmak ne kadar da yorucudur bi o kadar imkânsız. Akıcılığı ve anlamı ile güzel ve de etkileyiciydi göğ çiçeği. Çok beğenimle. Sevgiler sana...