Iç Sesim ile Egomun Sohbeti

Tut ki; bir yarışmanın iki mağlup tarafıyız. İki kaybeden. Kazanmanın o tarif edilemez gururu yerine, başı önde, gözleri neye baktığını bile bilmeden bir notaya sabitlenmiş, kazanabilirdik çengeline takılmış ve keşkelerle kendini boğan iki kişiyiz.

Ne fark edecek söylesene...hayatta daha önemli şeyler yok mu...


Düşün...

artık başını göğsüne yaslayacak bir annesi olmayan bir çocuk kadar mı üzgünüz

ya da

çok sevdiği birinin ölümüne sebep olmuş biri kadar çaresiz mi hissedebilir miyiz...


Iki farklı uçurumdaki üzüntü aralığında bile değilken acımız halen neden kendi acımızı en ulaşılmaz görürüz...


O zaman sil artık gözyaşlarını...Ne ilk kaybımız bu hayatta ne de son olacak anla. Hep gidenler gitmeye, kalanlar da kalanla yaşamaya devam edecek nasılsa. Hep bir zorluk çıkacak karşımıza.


ve zaman ah o zaman...

yine su gibi akıp gidecek biz ne kadar uğraşsak da...


Tut ki; bütün istekleri yerine gelmiş masal kahramanları gibi olduk seninle. Artık isteyebilecek hiçbir şeyi kalmamış, her şeyi denemiş, her şeyi tüketmiş iki kişi. Zamanı bile satın alacağını düşünen o egoya bile sahip olmuş, tanrıcılık oynayan iki ergen kadar kendini kaybetmiş iki kişi...


Yine mi mutlu değiliz.

Yine mi bir boşluk hissi.

Peki ne doyuracak bitmeyen isteklerimizi...



Düşün...

Ekmeğine katık yapacak bir zeytin parçası bulamayan biri kadar çaresiz miyiz

ya da

soğuk bir gecede ısınacak bir evi bile olmayan biri kadar kimsesiz hissedebilir miydik kendimizi...


O zaman sil ruhundan artık doyumsuz istekleri.


Ölüm ah o ölüm var ya hani

Yapışınca yakana hiçbir para satın alamaz senden götüreceklerini...


Sadece eleştirmekle olmuyor dürüstlük dediğin. Evet hatalıyım demekle bitmiyor insanlık testi...ayakların sağlam basmalı hayata karşı. Namlunun ucu sana döndüğünde yine aynı dürüstlük kalmalı gözlerinde.

Kendinle aynı hatayı yapan birini görünce, ne kendini temize çekmek için kabullenmeli olanı ne de onu asıp keserken kendi hatan için bahaneler yaratmalı...bir şeylerin farkında olmak yetmez o farkında olduğun şeyler için neleri feda ettiğindir asıl mevzu...


Şimdi git ve yüzünü yıka. Kendine gel. Hayat daha önüne birçok engel çıkaracak her zaman doğru olanı yapamayacaksın belki ama hatanı düzeltmek için bir fırsat yaratabilirsin kendine...yeter ki bu hayatta nasıl biri olmak istediğini bil ve ona göre davran.


Hadi şimdi kapa gözlerini ve uyu. Sabah kalan hayatının ilk günü.

20 Nisan 2020 2-3 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar