İçimizdeki Cevher

İçimizdeki Cevher

Herkesin herkese göre herkesten ayrı olan bir kimliği bir kişiliği vardır.Her insan sevilmek ilgi görmek, insanlar içinde saygın bir yerde görünmek ister.Bunun sebebi insanoğlunun tabiatında olan takdir edilme güdüsü,bunun ile beraber çevreyi memnun etme çabası insanı yıpratır da yıpratır.Bilmez midir? Ki bu dünyaya yaratılmışı  değil yaratanı razı etmek için geldik.Yaratanı razı etmeye çalıştığında herşeyin daha rayında gittiğini gözlemleyecektir.Herbir fert birer cevherdir (görebilene),işlendikçe mücevher olur.İçindeki cevheri işleyebilene... Aslında bilmeyen yoktur içimizdeki cevheri işlemek için arı gibi çalışmak gerektiğini bir türlü idrak edemez fedakârlık yapması gerektiğini.Ne yapmak gerekir?Bir yükmü var , altına tüm bedenini koyacaksın.Bir problem mi var onu zihninde halleder halletmez ellerini ayaklarını harekete geçireceksin.Tehlike gidiyorum demez onu sen göndereceksin.İçinde yanan bir kor mu var o cevheri sen işleyip sen  mücevhere dönüştüreceksin.Yeter ki sen sendeki , içindeki,cevheri görmeyi onu işlemeyi bil.Buna cesaretin olsun.Ne demiş büyükler.

"İSTİKBAL-İ İSTİKBAL HAL-İ HALLE MÜMKÜNDÜR YARINI DÜNDEN KAZAN BUGÜN BEKLENEN GÜNDÜR "










18 Kasım 2022 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (3)
  • 17 ay önce

    Edebiyatla'ya hoş geldiniz Ferhan nice paylaşımlarınıza