Sevgililer Günü Duası


Yüce Tanrım
Sen sevgililerimizin noktalı Bir Gül;)

Makyajına, fondatenine, örtüsüne, türbanına, allığına, kalemine, mini eteğine, boyasına parfümüne halel getirme, saç boyalarına zam gelmesin, kuaförler bezdirmesin...

Kılını bıyığını sakalını ve yine parfümünü ekstradan kelleştiyse kelini her türlü musibetten koru... Kellere saç ver, kel sevenlere kel nasip et... 

18 inde sevmiş, nişanlanmış, evlenmiş, çocuk yapmış, mürvetini görmüş sevgililerimizi tüm hastalık ve virüslerden koru, onları başımızdan eksik etme..

Okul yolunda kalbi çıkacak gibi atan, koridorda bir gülüşüne hayran kalan seven gençlerimizi uyuşturucudan, sigaradan,taciz ve tecavüzden, serseri ve dahi polis şiddetinden her türlü kötü fiil ve söz ve alışkanlıklardan koru...

Camide Elif okurkenki o duru güzelliklerine, o saf günahsız hallerine, Kuran’ı göbeğinin üstünde tutma yarışlarını gözümüze neşe eyle, şeytanı onlardan uzak tut..

Cem’deki niyetlerini, kavim gardaş semalarını, hu diyen dillerini koru gözet her türlü fitneden koru sevdiklerimizi...

Tapınakta masum masum huzur bekleyen neye el açarsa açsın bir ulu güce boyun bükmüş tüm sevdiklerimizi de koru gözet iyilikler ver...

Batakta, çatakta, dondurucu soğukta, yakıcı sıcakta vatan diyen sevdiklerimizin ayağına taş gözlerine yaş değdirme, ailelerine kötü haber gönderme! 

Ulu Tanrım, yüce Allahım kutsal güç, daimi hakikatim...


Sen göstericilerle polisimizi, devletimizle milletimizi, öğretmenimizle öğrencimizi, büyüğümüzle küçüğümüzü karşı karşıya getirme, birbirine hasret kalmış iki sevgili gibi birbirlerine öyle bir sarılsınlar ki kışta baharı yaşayalım, yazda serin serin rüzgarımız olsun her birimiz diğerinin...


Sen hakimlerimize hukukla aşk yaşat sevgili eyle, cesaretle onurlandır, şeref’le güvenebileceğimiz baş vurduğumuzda bir cerrah gibi başımızı gönlümüzü saran sevgili eyle..

Ulu Tanrım arşta koltuk, makam sahibi Allahım ...


Bin aydan daha hayırlı olan bu günde, açılan ellerimizi geri çevirme, sevgililerimizi her türlü bela ve musibetten koru; depremden, selden, yıldırım çarpmasından, fırtınadan, yangından sana sığınırız..


İşçimizi toprak altında bırakma, itfaiyecimizi yangın içinde, çok kazananı azdırma, az kazananı bezdirme, işsizlerimize umut, hastalarımıza şifa ver ya Tanrı ya Hüda ya Mevla, 104 sıfatın hürmetine, duy beni, oku beni, hak ver, kabul ettim de yazdıklarını...


Ey sevgili en sevgili hep sevgili
Duama ol diyorum olsun
Milletime gül diyorum gülsün
İnsanlığa huzur gönderdim huzurla gönensin..

Kötülere fırsat verme
Şerlileri def'et başımızdan
Kimseyi yalnızlıkla sınama, sınadığına huri gönder nuri gönder, umutla vahyet , hüzünle zulmetme ...

Gönlümden zihnimden geçenler sana ayandır, dilimdekiler, kılavyemdekiler sana aynadır, kutlu kıl, karanlığı defet, aydınlığı lütfet.

Amin amen amon aşkına tüm sevgi nefeslenenlere hu...


14.02.2021, Güncelleme 18.07.2021

18 Temmuz 2021 2-3 dakika 194 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar