'' Ben mi İstedim ? ''

07 Ağustos
Şimdi öyle bir yerde olmalıyım ki hem deniz olmalı hem orman..Hem umudum olmalı hem neşem...Yemyeşil güzelliklerin doga harikalarının göz alıcılıgında kaybolmak ,denizin uçsuz bucaksız maviliğinde mutlulugu yakalamak istiyorum...Çok mu zor? Belki evet; belki hayır.
Derler ki ; '' insan kendi cennetini kendi yaratır..'' Kendimi geçmişte işlediğim bir suçtan dolaayı hüküm yemiş bir suçlu gibi bir oda da hapis cezasına çarptırılmış hissedebildigim gibi...Mavilerin yeşillerin,Dünyanın en güzel çiçeklerinin oldugu yerlerin ,en mutlu insanların toplandıgı mekanların ve hayatın sevilerek,içinde büyük büyük umutlar beslenilerek yasandıgı yerlerin içinde Hissedebilirim Öyle değil mi?

O halde suçlu sahiden ben değil miyim..Yaşadıgım tüm bu umutsuzlugun mutsuzluklarımın tasıyamadıgım sessiliklerimin dalıpta geri çıkamadıgım derinlerin hayatımı mahveden bütün berbatlıkların bütün sorumlusu ben değil miyim öyleyse...
Ormanlık alanların denizlerin mavilerin ender bulunan çiçeklerin en mutlu insanların yanındaymış gibi hissedebileceksem neden bu saçmalıkları yaşıyorum ki..
Neden ağlıyorum mesela!..
Neden kalbimin kahredici oyunlarına yenik düşüyorum...
Neden herdefasında Kaybetmekten korkuyorum...
Neden bir kez olsun istediğiniz gibi olamııyorum ozaman!...

Evet güçlüyüm,
Evet sabrediyorum...
Evet dayanabiliyorum...
Gülümsemek için çabalıyorum...
Evet geleceğim için ugrasıyorum....
Neden hala olmuyor...

Duyulmuş mudur bilmem ;'' bir köy varmış köy de de bir adam ve adamın bir eşeği ...Bu eşek bi sabah derin bi çukura düşmüş..Adam eşeği görünce düşünmeye başlamış çaresiz miş..Nasıl kurtaracagını bilmiyormuş..Kendisi girse 2si beraber kalırlarmış...
Derken köylü toplanmış...herkes düşünmeye başlamış..En sonunda olup olabileceğinin eşeği kendi haline bırakmak olduguna karar vermişler ve acı çekmesin diyede üzerine toprak atmayı düşünmüşler.. öylede yapmışlar...
Bizim eşek zeki çıkmış :)
Atılan her topragın üzerine çıkmış...Köylü toprak atmış,eşek çıkmış..Eşek çıkmış köylü toprak atmış...
Derken eşekk artık yerüstündeymiş...''

belki de cıkacak sonuç her halukarda kurtulus vardır ama eşek burda yıprandı mı ne kadar yara aldı ne kadar ağladı bilen yok...Gülücük koymak kolay ama o eşeğin yasadıklarını uzaktan görenler yazıyor bunu ..içini bilenler yazmıyor ki...

Uzaktan görenler okuyacak belki..
İçimizi bilen kaç kişi var ki ...
S.SıLa PAYLAR..

22 Kasım 2008 2-3 dakika 39 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    yorumlarınızı yazınız ki kendime bir rota çizeyim.. teşekkürler