'' Düşlerde Huzur ! ''

24 Mayıs
DüşLeRde HuZuR

Bir sabah aniden uykumdan uyanıp henüz güneşin yeni yeni rengini belli etmeye calıstıgı dakikalarda,belki birazda korkuyla gökyüzüne bakıyorum...Nedensiz,amaçsız bir bakış bu
ve korku dolu...önce sessizce nefesimi ayarlamaya calısıyorum kalbim kuş olup ucacakmıscasına atmakta,insan telaşlanmaya ne kadar gerek olup olmadıgını kendisine sormakta...sonra derin bir nefes alıp bakıyorum hiçbirşey olmamıscasına dönen dünyaya..Anlıyorum ki o dakikada;Hersey gercekten yolunda...sonra yarım kalan uykumu tamamlayabilmek için tekrar çalısıyorum uyumaya...ve işte kısa bir zaman sonra ;bir ruya daha...Fakat bukez önceki gibi değil...beni korkutmuyor..kan ter içinde uyanmamı saglayacak kareler yok!bukez beni korkuyla aniden kaldıran ruyama tezat...çiçek bahçeleriyle süslenmiş,Mavi ile yeşilin dost oldugu , bahar havasının bollugunda...şırıl şırıl akan suyun insana huzur verdiği ,bizi bambaska diyarlara götürüyor...
apaydınlık bir ruya oluyor içimi kıpır kıpır eden,gönlüme umut veren keşke gerçek olsa diyebileceğim müthiş bir yer...Yalnız değilim o güzel yerde,Yaşama Sevincim var,ailem var, hatta birkaç tane arkadasım bile var...Herne kadar buradan söylediklerimin rüya oldugu anlasılıyorsa da ,
her türlü güzellik var o diyarda...Belki gerçek olmaz ama ;
huzurla uyumus olmak da yeter bana :)ikinci rüyamdan sonra uyanıyorum büyük bir huzurla,içim bol bol dolmuşken maviyle,umutla...hemen pencereme kosup kaldırıyorum basımı yukarıya,bakıyorum ; masmavi kıpır kıpır gökyüzüme umuduma...biraz heyecanlanıyorum o anda...yüzümde güller açıyor mutlulugun getirdiği hayata sarılmayla...bir an kusku duyuyorum yasadıklarıma,yoksa tümbunlar hâla mı rüya?tabi insan alıskın olmayınca böyle mutluluga şüpheleniyor hafif heyecan birazda korkuyla...Sonra anlıyorum ki hepsi gerçek,yani uyandıktan sonrası...öyle garip ki sanki tüm bunlar düşlerimin devamı...
Neyse o sırada durdurmusum zamanı,beni bekliyor sanki günün devamı...e diyorum artık susma zamanı..Şimdi ne olmalı?kuskusuz ;
Huzurun , mutlulugun keyfine varmalı...Tadını çıkarmalı...

12 Temmuz 2009 2-3 dakika 39 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar