'' Küle Dönmeden Sabır Eyle ! ''

28 Haziran

her geçen gün biraz daha kötüye gidiyor , biraz daha çıkmaza, biraz daha bunaltıcı oluyor yaşadıgım dakikalar...
sonra iyice çekilmez dayanılmaz oluyor..açıklayamıyorum hiçbirşeyi , dinlenilmiyorum birileri tarafından,zaten dinlenilsem de hep yanlıs anlasılıyorum,
birazcık sabır istiyorum..
Tahammülüm kalmadı artık konuşmalara , aynı yollarda dönüp durmaya! doğru düzgün bir sonuca varmamaya tahammül edemiyorum artık!
yine olan yüreğime oluyor, gözyaşlarımı akıtıyorum yüreğimin en derinlerine... dayanamıyorum artık bu yenilgiye..
Bu kadar mı zor olurmuş yaşamak,böyle mi olacaktı nefes almak...?

Öyle ağır geliyor ki anlatmak çok zor,öylesine çekilmezleşiyor ki yaşamak!Yıkasım geliyor dünyayı,içimde kopan lanet fırtınaları dünyaya yayasım geliyor...Bu bir Yük olmalı..
kaldırması öylesine zor,her dakika daha da alevlenmeye hazır içimde ki kor..Küle dönmek üzereyim anlaman çok zor...
Şimdi dur ve içinde ki sen'e bagırarak sor!
Lanet olası devraN neden böyle dönüyor!??
istemediğim halde,beynime gücüm yetmezmişcesine,kalbimin acı acı sızladıgı bir günde;Kötü düşüncelere sahibim su saniyelerde!...Üstelik def edemeyecek kadar da güçsüzüm bu günde!..
Ey Yaratıcı duyacaksan sesimi,bana ve benim gibilere;
Lütfen Biraz Sabır Eyle!...

12 Temmuz 2009 1-2 dakika 39 denemesi var.
Yorumlar