Adım Adım

Adım Adım

Adı yasaklanmış bir karanlığın, kalbini parçalayarak doğurduğu bir his bu beni ele geçiren...

Sislerin içinde boğulan çaresiz bir gecenin,

titrek sokak lambasına tünemiş korkusudur bu saçlarıma sicim sicim yerleşen...


Kaç diyor içimdeki korkak...

Kal diyor zihnimdeki merak...

Sonun iyi değil diyor içimdeki ses...kafam allak bullak..


Ayaklarımda kararsızlığın kırılgan ağırlığı, toprak bile şikayetçi benden.

Ya git diyor artık ya da kal...bu kararsızlık en kötü kararından daha da beter. Görmüyor musun...


Üzgünüm toprak...

Biraz daha zaman ver...farkındayım her geçen saniye koynuna bıraktığım titrek gölgeler çoğalıyor. Üzerime binen her bilinmez benim kadar senin de canını yakıyor. Biraz daha sabır, biraz daha zaman ver bana.


Üç görkemli zil sesi çınlıyor kulaklarımda. Zaman daralıyor.

Karşımdaki kapı beni bekliyor.

Öyle bir kapı ki bu sanki açma beni der gibi haykırıyor yüzüme ama bir yandan da tek ait olacağım yermiş gibi çağırıyor beni usulca.


Biliyorum cevabını aradığım hiçbir soru yok ardında. Zaten hiçbir cevap da gelmiyor öylece insanın kucağına.

Her şeye rağmen çok zaman önce tükettiğim bir bilincin kayıp parçasını bulurum umuduna yenilip...kapıyı aralıyorum.



Zihnimde bir geri sayım başlıyor, varlığın bilinmezine doğru...tüm vücuduma yayılan derin bir boşluğun ağırlığıyla eziliyorum. Bir telaş sarıyor ruhumu öyle tatlı olanından değil ama.

Kendimden tamamen geçmemek için sürekli adımı tekrarlıyorum...


Adım....

Adım....

Adım...uzaklaşıyorum her şeyden....kendimden.


Bir silginin ucunda topaklaşan kalıntılara dönüyor geçmişim...ve birazdan önemi kalmayacak hatırlamak için çabalaladığım adımın...adımların...hissediyorum.


İçimde yeni bir boşluğun ağrısı büyüyor ama ben çok bildik bir acıyla kıvranıyorum...yeniden doğarken ölmek gibi kendi çelişkilerimle yoğruluyorum.

Sanırım tek tesellim acının bana olan şefkati ama ben daha ne kadar dayanabilirim hiç kestiremiyorum...


Toparla kendini diyorum..adını söyle...


Adım...

Adı...

A...

....


Uzaklaşıyorum...


Mıda..

Ida..

Da...

A....

.....


Sonunda kayboluyorum...

19 Ağustos 2020 2-3 dakika 96 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (8)
  • 3 yıl önce

    Bence mensur bir şiir gibi... Tekrar ,tekrar okumak istiyorum.

    Çok güzeldi.

    Tebrikler Menekşe hanım.

    Nice içsel yansımalarınızı okumak dileğiyle.

  • 3 yıl önce

    Şiir olarak başladım yazmaya...sonra böyle bir şey cıktı ortaya... Çokça teşekkürler yorumunuz ve beğeniniz için. Saygılar ve selamlarimla

  • 3 yıl önce

    Hayat bu, kendi mecrasında akıp giderken bize hem bir şeyler getiriyor, hem de bizden bir şeyler götürüyor... Sabır lazım tabi ki yaşamak içinde, sevmek içinde... İnsanın ruhunun derinliklerinde beyninde sorular ve sorunlar hiç bitmez hayatının sonuna kadar. Yaşamdan tat alarak yaşamaya çalışmayı her zaman becerebilmeli insan, her tökezlediğinde, yeniden doğrulup yerden kalkmasını, daha güçlü bir şekilde hem de becerebilenlere ne mutlu... Özetle güzel bir yazı olmuş Menekşe Hanımı kutluyorum içtenlikle...

  • Eleştirdiğim zaman sorun oluyor, şurada harika bir yazı var, günün yazısı olmuş! Burada 5 beğeni görmek insanı üzüyor, beğenmiyor musunuz, oralı mı, olmuyorsunuz? Ya da okumuyor musunuz? Gerçekten diyecek bir şey bulamıyorum artık, yazık...

    Yine keyif alarak okudum ve beğendim Sayın Ulcay, sağlıkla...