Ah Aşk Sözde Ne De Güzelsin

Çok uzun süre değil, sadece bir an gözleri gözlerine değsin istersin. Kendi gözlerinde kaybolmasını, sadece sana bakmasını, konuşurken sadece sana anlatmasını, gülerken sadece senin için gülmesini istersin. Belki de yalnızca senin için var olmasını istersin. Ah aşk aslında ne de bencilsin...

Gözleri gözlerine öylesine değdiğinde herhangi birine bakar gibi baktığı için kızarsın. Anlatırken sözlerinin sadece sana özel olmadığı zamanlarda için daralır. Komik bir şeye güldüğünde o gülümseme sadece senin olmadığında için burkulur. Onun hayatının hepsini değil bir parçasını oluşturduğunu anladığında kırılırsın. Ah aşk aslında ne de acı vericisin...

Tüm bu duygu karmaşasının içinde kapı aralığından kıs kıs gülerek seni seyreden gururun kapıyı ardına kadar açtığında başlar asıl ızdırap. Göremezsin, konuşamazsın, duyamazsın, gülemezsin. Ah aşk aslında tek kişiliksin...

Aslında bencilsin aşk, acı vericisin, tek kişiliksin ve bunun gibi pek çok şeysin.

Ah aşk sözde ne de güzelsin...

12 Ekim 2013 1-2 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (2)
  • 10 yıl önce

    👍👍👍

    "Tüm bu duygu karmaşasının içinde kapı aralığından kıs kıs gülerek seni seyreden gururun kapıyı ardına kadar açtığında başlar asıl ızdırap. "

    Tebrikler ...

  • 7 yıl önce

    Günün yazısını ve yazarımızı kutlarız