Aklıma Mühürlü

Hapşırdım; “çok yaşa” bile demedi aşk. Kalbimin kompartmanında manzaranın hakiki boşluğuna takıldı gözüm, seğirdi. Ona bakmak, onda demlenmek ve onda bütün açlıkların bitişine ermek mümkün olmadı. Ben de “sen de gör” hapsolmuşluğuna karanlık bir gece teslim ettim. Onun gecesi ile benim gecem ayrıldı. Attılar yüzüklerini. Gündüzüm de onunla bir uyanmayacak sabaha. Kuşlar onun izninde birine şarkı söyleyen âşık gibi şakıyacakken, bende horozlara yardım ve yataklıktan içeri giren kalp hücremin sabıkalısı olacak.

Ayırdılar; her noktayı senli benli sevmekten. Bir şey daha; saman nezlesi olmuştum aşkına. Gözlerim bu yüzden akıyordu. Ağladım sanma…


25 Haziran 2020 30-60sn 464 denemesi var.
Beğenenler (5)
Yorumlar (6)
  • Hep öyledir zaten ama bunu kimseler duymasın sen yine de "saman nezlesi" olduğuna inandır birilerini, aşkı herkes taşıyamaz ve anlayamaz ve böyle güzel anlatamaz, tebrikler, sağlıkla...

  • 3 yıl önce

    Çok teşekkür ederim, var olun.

  • Tebrik ederim Dilara şairim.

  • 3 yıl önce

    Çok yaşa aşk kimse demese de yürekten geçirmek yine de en güzeli... Gidenler geride hep bir boşluk ve hüzün bırakıyor... Oysa ki senli benli olmak ve aralara kimselerin girmemesi ne de güzel olurdu aşk akar giderdi coşkuyla kendi yolunda kürek sallarken sevenler aşk denizinde... Kutlarım Dilara Hanım tebrikler...