aşk kırıntılarıyla yaşamak

aldığım cezayı hak etmiyorum ben. zaten o cezayı alacak hiçbir şey yapmadm.bu bedeli benden niye alıyorlar. ben çökmüş reset atılmayı bekleyen biriyim. nasıl dayanayım daha fazla. kalbim iflas etti. hiçbir yanıt yok artık sevgiye. sevgide yalan zaten. sahte bir aşk hazırlayıp önüme sundun "al bununla idare et" dedin. o acı ama bir o kadar iştah kabartıcı şeyi bana tattırdın tekrar. ama benim aşk kırıntılarıyla yada sahte bir aşkla idare edebileceğimi sanmıyorsun değil mi? çünkü ben o kadar aşağılık değilim. olmuyor devam edemiyorum. daha yolun başında tökezledim. hiçbir değere sahip değilim bir kağıt parçası gibiyim. benim için kağıt ve kalem çok önemli fakat herkes için aynı olmuyor malesef. bıktım bu hayattan yoruldum daha neye çabalıyorum ki. neye,niçin e kime direniyorum. batıkça batıyorum artık. ayağa kalkacak gücüm yok.tut elimden bırakma beni. tahammül edemiyorum artık kırıntılarla yaşamaya.bitsin artık...
acı bir aşk sunuyorsun bana ama artık kalsın. bir reset atsalarda hayatıma yeniden ben olsam. aslında reset atmak kırıntılarla yaşamaktan daha doğru bir karar. bir kelebek gibi bir günlük aşkı sunnamam ben.benim aşkım her zaman aynı olmalı. ama yorgun ve kirli bedenim ilerliyemiyor. gitmek istiyorum buralardan alıp başımı gitmek. yüreğimin götürdüğü yere gitmek. temizleyip bedenimi ve ruhmu yanına tekrar gelmek istiyorum.bedenim ve ruhum kendini çok kirli hissediyor. yüreğimi yıkamak için akarsular az gelir. sahte aşkından dolayı düşüncelerim paslandı artık . ama belki beynimde bitmiştir herşey ne dersin? aslında sadece temiz,saf bir aşk istiyorum. seninki gibi sahte ve acı değil. kırıntılarla karnımı doyurmaya çalışmak istemiyorum.

23 Mart 2009 1-2 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    insan oğlu kendini bilmeli birde bakmışsın ne kırıntı kalmış nede sevgili yapayalnız kalır