Aşkımıza Verilen İnfaz

kalbim ağrıyor sebebsiz. sana yakınken disiplen yüzünden uzak davranmak canımı acıtıyor. gözlerim dolmaya başladı, sesim titremeye seni görünce. ağlıyorum yine bu sefer sana ulaşamadığım için değil yanına gelemediğim için. gülümseyemediğim için, sustuğum için. yanımda olan kimse yok. AŞk canımı yakmaya başladı. nasıl aşk bu böyle gözlerimiz deydiği an birbirine her an disiplin korkusuyla geri çekiyolar. sus yüreğim bağıma zaten kafam ağrıyor ağladığım için. biliyorum onu sevdiğini zaten bende seviyorum onu. sen benim hayelet sevgilimdin şimdi ise gerçek ama yine kavuşamıyor ellerimiz. elime dikenler battı kanıyor. ben gülü tutmasını bildiğim halde battı o dikenler çünkü beni iktirmişlerdi. yüreğim haykırıyor "seni seviyorum" diye. kimse anlamıyor seni ve beni. tut elimden gidelim yüreğimizin götürdüğü yere tut elimden gidelim aşk masallrına. bir selam kelimesine dünyaları yüklüyoruz ikimizde o kadar zor geliyor ki onu taşımak. seni aşkını taşımaktan gurur duyuyorum elbette ama o selamı taşımak varya içinde binbir türlü anlam yüklediğimiz. kendimi bir suçlu gibi hissediyorum sana ve bana hatta aşkımıza idam cezası verdiler. nasıl öldürürüz biz aşkımızı nasıl ellerimizle cinayet işleriz. olmuyacak birşey istiyorlar senden ve benden omayacak hatta imkansız bizi katil etmek istiyorlar ölen kim ölen aşkımız. sadece bir insanı öldürmekle katil olunmuyor ne yazık ki aşkı öldüren de katildir bence. gözlerindeki aşkı söndürme hiç ben anlıyorum saniyeler yetiyor bana varsınlar çığırsınlar kulağımızın dibinde aşkınızı öldürün diye. biz içimizde öldürmedikten sonra sahte bir aşkı öldürmek çocuk oyuncağı. bitti mi bitti o kadar onlar içimize giremedikten sonra. kimse bilmez bizi yüreğimizden başka. beynimin kıvrımlarında bile sen varsın hadi kabimi çıkarıp aldılar beynimide alacak değiller ya. aşkımıza verilen infaz beni kahrediyor hergün. bir anneye çocuğunu öldürürmüsün deseler hiç şüphesiz hayır diyecektir. o zaman bizden niye onu istiyorlar aşkta bir meyvedir. karşılıklı sevgi bütünü anlayış bütünü. aşk katili olmak için çok uğraşıyorlar bizimle ama ne yazıkki onlar üzülecek yine. seni benden alabilmeleri için beni öldürmeleri gerekir. sen iliklerime kadar işlemişin ki çıkartması imkansız. aşklara neden infaz kararını çıkarırken bize sormuyorlar. aşk katilleri zandediyorsunuzki aşkımız bitecek yanılıyorsunuz günden güne artacak. varsınlar infaz kararı versinler onlar sahte bir aşk yaratır onu idam ederiz. ama gel gör ki içimizde o aşkı sürdürürüz.

10 Mart 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    şunu untma gerçek aşklar asla ölmez sen aşkını sevdiğini o kadar kolaymı bırakırsın.gerçek aşklar ölmez.zorluklar aşkın suyudur.ağaca su döktükçe ağaç büyür. karşılaşılan zorluklarda aşkı ölümsüz kılar