Ben Bir Babayım Hem de Ünüversiteli bir Öğrencinin Babasıyım

---Yıl- 1960, değil- 1970 te değil -80, ve 90,da değil Yıl 2013- 2014, Yani artık her evde en az bir yada bir kaçtane yükseköğrenim gören ler var, soruyorum gerek devlet yurtlarında gerekse özel yurtlarda '' Kızlarla Erkekler'' aynı koguşta hiç kalan oldumu acaba cevap eğer evet-se bu Çocuklar ya çok sabırlı yada hiç karşı cinse duyarlı değiler, öyle olsaydı Ülkenin Nüfusu artmış olmazmıydı, hal böyle olunca insanın aklına şu soru geliyor birileri gündemi değiştirmek amacıyla ortaya atılan bu fikire nerden sahip olduğunu açıklamak zorunda değilmidir.

--Yada birilerinin idia etiği gibiy-se durum bu Çocukların ayleleri nerede, bilen varmı acaba bunlar bukadar geniş meseplimidir ki? Yada Bizim İnsanımız Kıznı yada oğlunu Okula gönderirken bunlar artık ne halt ederse etsin-mi diyor, Bizim Ayle düzenimiz ve birliğimiz yaralanıp yokmu edildi. Bizdeki ahlak anlayışı kayıpmı oldu? Toplumsal edep sukutmu etti ki bu tür gündemlerle vatandaşın ve Velilerin aklıları karıştırılıyor, Bu Çocuklar yani Geleceğin ,Hakimine, Savcısına, Hekimine, Siyasetcisine, Hemşiresine , Mühendisine, Askerine , Hatta Geleceğin başbakanına, Cumhur başkanına,Hakaret sayılmazmı bu yapmacık gündem acaba:

--- Biz velilere yani Anne Babalara sizin çocuklar raydan çıktı bunu sizler bilmiyorsunuz tek bizmi biliyoruz demek istiyorlar, biz çocuk ebeveyinleri körmüyüz yada duyarsızmıyız ki gündemi saptırıp yeni bir gündem belirleniyor, bu çocukların okuduğu illerdeki yaşayan insanlar bukadar incitilemez, öğrenciye ev kiralayan insanlara birtür hakaretir bu suni gündem, Öğrenciye evini kiraya veren bir şahıs ben evi kiraya verdim oradan nasıl olsa bir gelir elde edeceğim gerisi beni ilgilendirmez, bu çocuklar ne halt ederse etsin diyebilirmi ki acaba yada böyle diyen bir evsahibi varmıdır bu ülkede; Varsayalım evsahibi gelir derdinden dolayı ses çıkarmıyor bunlarla beraber aynı koridoru kulanan koşulardamı sedsiz kalıyor'' Olaylara Almanlaşıp, Fıransızlaşıyorlarmı'' bilen birileri var ise beni aydınlatsın ki bizlerde çocuklarımızın ne yaptıklarını bilelim, Benim oğlum Bir Teknik ünüversitenin makina Mühendisliği fakültesinde okuyor bunun gibi niceleri de aynı okulda okuyorlar,bunlara yapılmış bir hakaret olarak görmezlermi bu çocuklar bunu kaldıki ne hiçbir devlet yurdunda nede bir özel yurtta böyle bir edepsizlige meydan verilmez. Buna bizim genel ahlak kurallarımız karşıdır müsade temz,(Din bezirganlarının Kullanarak dini değerleri yok etikleri ) Güzel dinimiz buna hiç şüpe yokki müsade etmez.

-- ''Allah katında din, şüphesiz İslâmiyet'tir. Ancak, Kitap verilenler, kendilerine ilim geldikten sonra, aralarındaki ihtiras yüzünden ayrılığa düştüler. Allah'ın âyetlerini kim inkâr ederse bilsin ki, Allah hesabı çabuk görür." "Ey Muhammed! Eğer seninle tartışmaya girişirlerse, "Ben bana uyanlarla birlikte kendimi Allah'a verdim," de. Kendilerine Kitap verilenlere ve kitapsızlara: "Siz de İslâm oldunuz mu?"de, şâyet İslâm olurlarsa doğru yola girmişlerdir, yüz çevirirlerse, sana yalnız tebliğ etmek düşer. Allah kullarını görür." (Ali İmran 3/19-20)..

Eğer İdia edildiği gibiyse aşagıda öğrenci sayısı verilmiştir kaçtanaedsi söylenen gibi bir ortamda yaşıyor bilen varsa söylesin Ne öğrencileri Nede velileri nede Şanlı şerefli eğitim kurumlarını töhmet altında bıarkmasın yazıktır ayıptır!

--- Alıntı:

Türkiye'de kaç milyon üniversite öğrencisi var?

---Yükseköğretimde açıköğretim dahil 4 milyon 975 bin 690 öğrenci okuyor. Bunlardan 824 bin 822'sinin 30 yaş ve üstündeki kişiler olduğu belirlendi.---ÖSYM'nin 2012-2013 verilerine göre, geçen yıl üniversitelerde önlisans, lisans, lisansüstü ve ihtisas eğitimi alan 4 milyon 975 bin 690 öğrencinin 2 milyon 268 bin 753'ünü kızlar, 2 milyon 706 bin 937'sini erkekler oluşturdu. Yükseköğretimde okuyanların yaş dağılımına bakıldığında, en ağırlıklı grubu 17-24 yaş aralığındaki öğrenciler oluşturuyor. ----- 30,yaş üstü 100 öğrencinin 40'ı kadın

Türkiye'de, 30'undan sonra 824 bin 822 kişi yükseköğretime devam ediyor. Bu öğrencilerin 335 bin 374'ünü kadınlar oluşturuyor. Buna göre,30-34 yaş arasındaki 434 bin 252 öğrenciden 188 bin 788'i, 35-39 yaş arasındaki 207 bin 888 öğrenciden 85 bin 485'i, 40 yaş ve üstü 182 bin 682 kişiden 61 bin 101 kadın öğrenci eğitim görüyor.

30'undan sonra açıköğretime

Öğrenim düzeylerine göre bakıldığında ise önlisans ve lisans eğitimi gören 30 yaş ve üstündekilerin çoğunluğunun açıköğretimden yararlandığı görülüyor. 30 yaşın üstünde, açıköğretimin, ön lisans programlarında 119 bin 984'ü kadın olmak üzere 258 bin 813, lisans programlarında 156 bin 32'si kadın olmak üzere 393 bin 978 olmak üzere 652 bin 791 kişi eğitim alıyor.

Örgün eğitimde ise önlisans programlarında 7 bin 489'u kadın 26 bin 225, lisans programlarında ise 13 bin 762'si kadın olmak üzere 37 bin 147 öğrenci eğitim görüyor.

Üniversitelerde 30-34 yaş arasında 38 bin 754, 35-39 yaş arasında 17 bin 454, 40 yaş ve üstünde ise 11 bin 376 kişi yüksek lisans yapıyor. Doktora eğitimi alanların sayısı da 30-34 arasında 18 bin 682, 35-39 yaş grubu arasında 8 bin 655, 40 yaşın üstünde 6 bin 636 kişi olarak belirlendi.

-- Emeklinin halini görmeyenler işcinin durumunu bilmeyenler Öğrencinin Hangi Şartlarda okudugunu anlamayanların aklı sadece '' Göbek '' altı yertlerle meşgul oluyor. Bu Bir Gündem değiştirmecedir beyler.


01 Kasım 2013

07 Kasım 2013 4-5 dakika 61 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar