Hak Ettiğim Ama Atılmayan o Tokat(!)

yüreğim yine suçlu hissediyor kendini. hak etmiyordu o bugün o sözleri ama sinirliydim. bende söylemek istemezdim o sözler, çok sevdiğim birini kırmak istemezdim. sustuk ikimizde saatlerce. sonra bir bomba gibi patladım ben ne olduysa. kalbime bir hançer girmişti ve canımı yakıyordu. susabildik saatlerce ama bu dilim yok mu tutamadı yine. haykırdım "anlamıyorsunuz bizi diye" oysa onun hiçbir suçu yokken. susabildi sadece karşımda benden kaç yaş büyük olduğu halde atamadı o tokatı bir türlü.
yüreğim başladı yine bağırmaya, haykımaya. sonra yine çağırdı beni yanına. yıpranmış sinirlerim tutamadı yine. dilin kemiği yok derler ya aslında var hyoid kemik işte o hakim olamadı yine dilime. ben suçlu olmama rağmen haklıymış gibi üste çıktım. aslında benimde suçum yoktu aşk kötümüydükine. bana haksızsın dedikçe o sersem gururuma yediremedim işte. gırtlak patlattı bana saatlerce ama o herşeyi bilen kuş beynim duymadı bile onun söylediği sözleri. yine bağıdım. haykırdım. oysa onun hiçbir suçu yoktu. o 44 yaşında ben ise 15 yaşında. benim ona bağırmaya hakkım yoktu oysa bana hak veriyordu ama elinden gelen birşeyde yoktu hani. yıpranmış sinirlerim onlara sanki baskı yaparcasına bağırdı yine. ne o yemek yiyebildi nede ben. sustu karşımda gülümsemeye çalıştı. beni sakinleştirmeye çalıştı ama nafile. benim son söylediğim sözle çöktü bir anda şaşkınlıkla kala kaldı "öğretmenklerimiz side dahil olmak üzere aşk kötü birşey değil bu yaşlarda yaşanır deiyordunuz şimdi neden olayı normal karşılamıyorsunuz" sertçe çıkıştım ona. oysa onun ne suçu vardiki kulaklarına inanamadı. o sustu karşımda yine sanki ben ondan büyükçemişcesine konuştum bağırdım çığırdım ona. atması gerekn tokatı atmadı o an oysa yapabilirdi. ama beni kaybedeceğini kestirmiş gibydi. sonra anladım hatamı ve özür diledim oysa sanki benm yapacaklarımı kestirmiş gibi "ben seni tanıyorum artık seni kaybedeceğimi biliyorum " dedi ve özürümü kabul etti. ama keşke atsaydı o tokatı ve ben kendime gelseydim keşke. ama beni kaybetmek istemedi oonu çok seviyorum ...

11 Mart 2009 2-3 dakika 76 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    bence sen seni sevenleri çok üzüyorsun kendini topla kendine hakim ol düşün taşın ondan sonra parla düşünmeden parlama