İnsanlar yaşadıkça

Sabahı erken saatlerinde,veya yaşadığınız şehre gün doğmadan başka şehirden geldiğiniz oldumu?
Şehir geceyarısı başka olur.Bazı insanlar için, hayat gece başlar.Sokaklar tenha.Caddeler boş olur.
Gün boyu kirlenen şehir temizlenmeyi bekler.Gecenin sessizliğini bazen acı siren sesleri böler.Belliki,can pazarı vardır.

Gece boyu çalışan fırıncılar;sabah erken işe giden insanlar için; ekmek pişirmek telaşına başlar.
Kimsesiz insanların sığınacağı yerdir.Erken tüten bacaların verdiği sıcaklıklar.
Yada bir banlanın ATM si sığınacak yerlerdir,dışarda yaşayanlar için.

Bir nöbetçi eczane çalışanı sabahı uyanık karşılar.Birde asla farkında olmadığımız temizlik görerlileri. Gece boyu şehrin caddelerini sokalarını biz insanlar için , sabah şehri insanların emrine amade hazır buluruz.
Ve şehir ışıkları sönerken yeni bir hayat başlar.
Şehir kirlenmeye başlar,daha sabahın ilk saatlerinde,farkına bile varmayız;sanki caddeleri hergece kimler temizliyor?
Trafik yoğunlaşır,hastanye.bankaya gitmek isteyenler sabahı erken karşılar.
Yeni doğan bebekler hayata merhaba derler.Bir hayat yeniden başlarken.birileride yaşama veda ederler.
Cami avlusunda son yolculuğana uğurlayan aşina tanıdıklar bu vesile ile tekrar buluşur,hal hatır sorarlar.Sahte üzüntüler.keşke son kez görseydim diyenler.Ben daha yakınlarda görmüşdüm diyenler..ve tabii bu vesileyle ne yaptın?ev ,araba aldın mı kızın okulu bitirdi mi diye kendi hayatlarından bahseden dostlar.
Ayrılıklar.Yeni aşklar şehir tekrar yorgun düşer akşam üstü.Ama şehri hergün sabaha hazırlamak zorunda olanlar var.Bizlar akşam eve döndüğümüzde yarın için hayat yeniden başlayacak.Ve bazı insanlar hayata veda ederken,yeni doğan bebekler yaşama merhaba diyecekler.
iNSANLAR YAŞADIKÇA;HAYAT DEVAM EDECEK...

03 Mart 2010 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar