İşte İnsanlık

Aslıda çok güzel bir tablo,güzel mozaik din,dil ,ırk ,renk ayrımı olmadan inşallah vekillik ederler.Pravaksiyon olmasa güzel olacak.Geriye değilde önümüze bakmalıyız.Herkes kendi dilini ,herkes kendi dinini yaşasın ve Türkiye'mizi kalkındırmak için çalışsınlar.Biz savaşlardan bıktık.Kardeş kanı dökülmesin biz fakirlerin çocukları ölüyor.Siz hiç zenginin çocuğu şehit düştümü?Başbakanın çocuğu şehit oldumu?Bakanların çocuğu şehit düştümü? Milllet vekilinin çocuğu şehit düştümü? Koçlardan,Sabancılardan,Ezacıbaşılardan vb.Baba ocaklarına şehit cenazeleri geldimi?gördünüz mü? Duydunuz mu?Biz anneler ağlamasın ,kadınlar dul kalmasın,çocuklar yetim kalmasın.Olan bize oluyor.''Silah çıktı mertlik bozuldu'.'Herkes birbirine saygılı olsun.Koyun kendi bacağından asılır.Kimsenin inancını ölçemezsiniz.Din Allah ve kul arasındadır .Öbür Dünya'da herkes kendinden sorumlu kimse kimsenin toprağına girmeyecek.Öbür Dünya'da Allah hesap görür.Çünkü o güzel yaradan hepimizi yarattı.Evet silah tüccarları ve savaştan rant elde edenler her daim kışkırtacak.Lütfen ülkemizin refahı ve huzuru için bizde halk olarak meclistekilere saygılı ve yardımcı olalım.Önyargılı kinci ve öfkeli olmayalım.Selam ve saygılar.

Önce insan olmayı öğrenelim.

25 Haziran 2015 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar