Muamma.

Dün başkaydı aşkımın şehveti bugün bambaşka ...
Ayrılık ne kadar demli öyle sevgili bayat bir çay gibi yaktı yüreğimi. Kimselere anlatamadım içimdeki seni ve sana bile bildiremedim gözlerinin kıymetini.Yüreğimin emsalsiz sahibesi, gözlerimin yaşı;
Sahi ayrıldık mı biz? Yani şimdi iki farklı insancıklarız, bu mümkün mü gerçekten. Madem öyle bari derdimiz neydi onuda söyle. Hangi mutluluk ne kadar battı neremize ? Hüzünsüz geçen günlerimiz mi uzunduda bu kadar çabuk sıkıldın bu mutluluktan...
Bak bana çuvaldızın kutusunu haketmene rağmen hala batırmaya çalışıyorum kendime, böyle seve seve şimdi unut gibi ahmak bir kelime neyi hangi çözüme kavuşturabilir hadi söylesene?Ben bir muammaya kapıldım gidiyorum aşkın benzin gözlerin kibrit yan bakma yanarız... Başka omuzlarda hevesını al dye gönderdim sen nefesini kaybettin. Sevgilim ne oluyor bize?

Hatırlar mısın ne çok mutlu günümüz vardı bizim tekrar yaşamak için canımı dahi verebileceğim...
Kaçak girdiğimiz okul camları,geceyi geçirdiğimiz soğuk araba koltukları,ayaz kayserinin geniş ve bir o kadar soğuk sokakları. Ne çabuk unuttun sevgilim tüm bunları.Sen benim en güvendiğim yanım senden gelenlerle yandım nasıl oldu bunlar günahkar kim işte şimdi bunların cevabını aramaktayım ben içinden çıkılmaz bir muammadayım...

Ayrılığını sevdiğimin kızı; bak önceleri gözlerim dolsa yakar gelirdin herşeyi şimdi gözlerim deniz ! Hani çok sevdiklerim nerdesiniz?Ben beni kaybettim nerede aradığımı bilmiyorum umuda vurulmuşken sözlerin sen nerede kime ne yalanı söylemeklisin!

Girdim bir muammadayım çıkmaya ramak kala umutları gözlerin için satacağım...
Sattırmadan gel...

11 Mayıs 2013 1-2 dakika 1 denemesi var.
Yorumlar