Ölüm Giderken Geride Kalanlarıda Öldürmektir

ölüm giderken geride kalanlarıda öldürmektir. sen gittin geride kalan bir ben wardı giderken onuda bitirdin. hesapsızca, nedensizce gittin. herkes seni sordu. nerede o, neden yanında yok dediler. tek kelime bile söyleyemedim. o gitti diyemedim. nasıl bir duygudur bu nasıl bir acı yüreğimin yandığını bile hissedemedim. ben seni sewdim. sewmek ne garip şey, hele sewerken kaybetmek... yaşama tekrar bağlanmıştım seninle, artık hayattan bir beklentim wardı. her şeyin bir sonu olduğu gibi bunada bu sonu sen werdin. benm sonumuda sen hazırladın. şimdi öylesine yaşıyorum hayatı olursa olur olmassa olmas diyorum. senden sonra hiç birşeyi düşünmüorum. zaten senden öncede düşünmüodum. bi insan başka bi insanın hayatını bu kadar kısa sürede nasıl deiştirir bilmiorum. şu sıralar hep bilmediğim, hiç beklemediğim şeyler yaşıyorum. sende hiç beklemediğim bi anda girdin hayatıma we hiç ummadığım şekilde de çıktın. bense tek kelime söyleyemedim. oysa söylenecek o kdar çok şey wardı ki. ama ben her zamn yaptığımı yaptım we sadece sustum. susarak anlatmaya çalıştım herşeyi, gitme dedim, sen gidersen ben tekrar o dipsz kuyuya düşerim dedim ama duyuramadım ne sana nede bi başkasına. ama suç bende nerden bilecksnzki bnm susarak anlatmaya çalıştıklarımı. nerden bileceksinizki içimde kopan fırtınalarımı... artık bende hiç birşey bilmiorum, bıraktım kendimi hayatın akışına sürüklenip gidiorum............

02 Ağustos 2008 1-2 dakika 4 denemesi var.
Beğenenler (2)
Yorumlar