pazarım,pazarsın,PAZARRRR:D

14 şubat hengamesini atlattık dün sağ salimm...!!
aptal bi papaz yüzünden bu kadar gerilip,küfredeceğim sağda solda elinde çiçekle gezen kızlara hiç aklıma gelmezdi:D(Papazı aklıma sen soktun umut!:))
14 yıllık arkadasım(ki hiç ayrılmadık yol arkadasımmm enemmm yerim ben seni:))saime sinir küpü olan BENide aldık yanımıza eğlenmeye gttik...
gün gergin basladı ya bi kere....devamıda gelir artık felsefesine inanır vaziyetteyiz...öle oldu gercektende!iş yerinde yaşanan sıkıntılar,gereksiz insanlar ve düşüncesizlikleri,detaylarrr detaylarrr detaylarr....!!!
neyse.....şiddetli geçen telf.konusmasının ardından zaten kırılgan,hassas,nazik olan ben(!) basladım aglamayaa:(( (Tabi kafa yine saimenn omzunda.....saymeeeee....neden bütün öküzler beni buluoo saymeeeeeeee)
herneyse fazla uzun sürmedi toparlanmamm sora bi güzel oynamışızz...bi güzel oynamışızz....:)hatta aylardır bi türlü öğrenemediğim kolbastıyı bile az daha uğraşsam çözücem yani :D
sadede geliimm...!yine bi sürü kararlar alırken uyuyakalmısım gece...
bugün;canımı sıkan insanlarla yüz göz olmıcam...
bugün;bilmem kaçıncı kez barışıp bilmemm kaçıncı kez ayrıldığımız o şahısla(!)bida bilmem kaçıncı kez konusmammaya karrr verdim...
bugün;telefon rehberimdeki gereksiz işe yaramaz saydığım insanların nolarını silicem..
bugün;posta gazetesindeki haydar amcanın yazılanlara verdiği cevabı okuyupp gülücem...
bugün;sadece kendi günlük burcuma bakıcamm..inanıcam yazanlara:D
bugün;şekersiz içicem çayı...ve tırnağımdaki 3 günlük şu kırmızı ojeleri çıkarıcam..
bugün pembe en sevdiğim renk...
en sevdiğim söz bugün umutun profilindeki özdemir asaf mısrasıı.... "Senin ben yarısıyla seni ben tamamlarım..."!!!
yemek yapmayı öğrenmeye karar verdim bugün
yine en sevdiğimm patlıcan bugün..
yerken patlicamm bigün :D
bi an önce egeye yerleşip şarap üretimine geçmeliyim die düşündüm bugün...
sorada kim cesaret eder içer benim şarapları die düşünmedimde deil hani bugün:(
bugün;alpellanın çikolatalı sütüne sardım...
bi hamak olsada anlamsız anlamsız sağa sola sallansaydım keşke bugünnnn:(
biri geçerken maldivlere bıraksa ya beni die saçmaladım yine bugün!
hatta ıssız adaya düşsem yanıma ne alırdım sorusunaortaokulda hangi cevapları verdiğimi anımsadım ve güldüm bugün
insanlar büyüdükçe istekleride değişiyormuşş sözüne inandım böylece bugünnnn:)
en sevdiğim şarkı aynalar bugün ama gülaydan...
kız kulesinden galatayı izlemek istedim bugün...

faturalarla cebelleşmeyi bitirmeliyim bu arada bugün...!
ilerde bi kızım olsun istiyorum bugün şöle uzun uzun kirpikli...
çok şey istiorum yine bugün belli....:D
............
kara gözünde çok şeyy ookudummmmm
ozanım bugün,şairim bugün :D

15 Şubat 2009 2-3 dakika 7 denemesi var.
Yorumlar