sayıklamalarımdan

Odamın penceresinden dışarı baktığımda; bazen Toros dağlarının o muhteşem görüntüsünü hiç unutmamak için,hafızama kaydetmek için uğraşıyor ,kollarımı dayayıp pencereye izliyorum,biraz aşağıya baktığımda sıralanmış evlerin görüntüsü bazen rahatsız etsede güven duygusu veriyor .Karşımdaki çok katlı binaya inat ,aşağıdaki evde bahçeyi ekiyor şalvarlı kadınlar ,izlemeye bazen doyamıyorum ,bu gördüklerim hiçbir zaman sıradan olamayacak benim için...demiştim.
İstanbul' a döndüğümden beri ,özlüyorum Akdeniz'i..Orada geçen bir yılımın ardından gri geliyor İstanbul bana.Sevemiyorum dogdugum büyüdüğüm bu kenti.
Kentinde suçu yok aslında,tek sorun hafızamda.
Yaşam, mutluluk kırıntılarından ibaret ve benim mutluluklarım hep Akdeniz'de oldu.Hiç üzmedi beni uysal Antalya ve hatta kurtardı geçmişin izlerinden.
Ama İstanbul öyle mi ki? Nereye baksam bir anı, işittiklerim geçmişin çığlığı,
Keşke sussalar artık...

13 Nisan 2009 30-60sn 1 denemesi var.
Yorumlar (4)
  • 15 yıl önce

    çok güsel👑

  • 15 yıl önce

    noktanın gelmemesi nefessiz bırakması paragrafın en sevdiğim şey..keşke biraz daha uzun biraz daha nefessiz kalsaydım..uzun bi denemeni beklicem yazarsan haber et:)

  • 15 yıl önce

    betimlelemeler harika. çok severek okudum.tebrikler.

  • 15 yıl önce

    Hayat bazan acımasız oluyor değil mi ?

    İşte böyle ya.