Seni İstiyorum

Yaşamak istediğim sabahlar var. Yaşamak istediğim akşamlar. Yaşamak istediğim mutluluk gözyaşları var seninle. Yaşamak istediğim iklimler var. Yaşamak istediğim coğrafyalar var. Yaşamak istediğim denizler, ağaçlar, yaşamak istediğim gökyüzü var seninle. Her anımı her dakikamı her mutluluğumu seninle paylaşmak istiyorum. Üç günlük hevesler peşinde değil , mutlulukların mutluluk katmak için istiyorum.

Baktığım her yerde seni görmek, yanında yokken bile hissetmek istiyorum gözlerini.

Yokluğumda bile hissettirmek istiyorum mutlulukları sana. Her anında mutlu etmek, bir gün bile umutsuz olmaman için kendimi adamak istiyorum.

Birlikte yaşayacağımız hüzünlere bile gülüp geçelim istiyorum. Birlikte hayal kurmak, birlikte mücadele etmek istiyorum. Ben sen olayım istiyorum. Geleceğin olmak, geleceğim olmanı istiyorum.

Ömrümün geri kalanını mutluluğuna adamak, mutluluğumuzla yaşamak istiyorum.

Gözlerinin içinde kaybolmak, kahkahalarımızla herkesi kıskandırmak istiyorum.

Seninle aynı rakı şişesinde boğulmak, aynı sarhoşluklara uyanmak istiyorum.

Mesafelerce seni özlediğimde sana koşmak, kavuşmak sarılmak istiyorum.

Sana sürprizler yapmak, şaşırtmak, yüzünde o aşık olduğum gülümseme olmak istiyorum.

Sen anlatsan, ben dinlesem. Birlikte hayaller kursak istiyorum. Hayallerimizi gerçekleştirmenin mutluluğuyla akşam yemeklerimizi hazırlamak, aynı sofralarda hayata gülümseyelim istiyorum.

Seninle yaşlanmak istiyorum.

Seni seninle yaşamak istiyorum... 


13/07/2021

26 Kasım 2022 1-2 dakika 11 denemesi var.
Yorumlar