Seni Neden Sevdim

Ben senin sessiz sedasız hayatıma girişini sevdim. Benden izin almadan benim ne istediğimi umursamadan hayatımın bir parçası olmaya çalışmanı bunun için elinden geleni yapmanı sevdim.
Ben senin benim sessiz çığlıklarımı dinleyişini, ne kadar anlatmamaya özen göstersem de beni anlamak için her söylediğimi özenle dinlemeni sevdim. Benim bile görmediğim belki de görmek istemediğim hassas yanımı görmeni sevdim, ruhuma dokunuşunu, beni sessiz sedasız keşfedişini sevdim.
Ben senin dik başlılığını sevdim, hırçınlığını, sevgiye aç kalbini, sevecenliğini, komikliğini sevdim.
Ben senin seni seviyorum diyişini sevdim, bazen duymak istediklerimi söylemeni bazen de susturmak için çabalasam da susmayışını sevdim.
Ben senin ruhuma yavaş yavaş işlemeni sevdim sabrını, sabırsızlığını, ahlakını, ahlaksızlığını sevdim.
Ben senin ruhumda açılan her yarayı özenle inceleyip iyileştirme çabanı sevdim.
Al sana seni sevmemin nedenimi açıklayacak bir yığın güzel kelimeler topluluğu...
İşin aslına bakarsan,
Ben senin benimle rahat oluşunu, doğru yada yanlış söylemek istediğin her şeyi söyleyişini beni de söylemeye zorlamanı, bana ilgi gösterdiğin kadar ilgisiz oluşunu, zeki kadınsın dedikten sonra salaksın demeni, hayatıma çıkarsız girişini anlamsız çıkışlarını sevdim.
Ben senin ruhuma dokunuşunu seviyorum, senin bana şefkat göstermeni de, telefonum çaldığında kalbimdeki ritim bozukluğuna sebep olmanı seviyorum.
Seni seviyorum çünkü varlığın benim için önemli...
Seni seviyorum çünkü sevmek istiyorum...
Seni seviyorum çünkü sevmeye ihtiyacım var...

27 Aralık 2012 1-2 dakika 8 denemesi var.
Beğenenler (6)
Yorumlar (2)
  • 11 yıl önce

    en kutsal duyguyu berrak bir anlatımla dile getirmiş denemeniz.kutluyorum

  • 11 yıl önce

    Ben senin beni sevebilme ihtimalini sevdim...