Son Balık Tutuşum

Serin Rüzgarlı bir akdeniz akşamında hafif hafif yağmur atıştırıyorken (50 yıllık bir balıkçı) ben duygu karmaşası içinde sahilde balık tutmak için ; oltanın ucuna yemi takmaya çalışıyorum -kafa başka yerde ya! Hemen takamadım paslanmışım-, oltayı usulca denize bırakıyorum ve sabırla oltaya takılacak olan şeyi bekliyorum. Benim ümidim her balıkçının olduğu gibi oltaya balığın yakalanmasıydı . Oltayı attıktan belli bir süre sonra oltada bir ağırlık hasıl oldu,merak ve heyecan içinde oltayı çektim oltaya gelen ise bir hayal kırıklığı... Ben balık beklerken oltama takılan ise bir bebek bezi? ucundaki bezi çıkarıp oltayı 2. Kez denize bıraktım .Sakin bir şekilde beklemeye devam ettim ilkine göre daha daha uzun bir müddet geçtikten sonra oltada bir hareketlilik hissettim oltayı hızlı bi o kadar da kaygı içinde çektim bu sefer gelen eski bir postaldı bugün şansım yokmuydu ne!Biraz oturup kendi kendime düşündüm eksiklik nerede? Evet evet buldum hedefe ulaşacağımdan emin mi değilim.Olabilir...Bu sefer daha kararlı bir şekilde oltayı tekrar denize bıraktım .Vakit o kadar geçmiş olmalı ki tam uykuya dalmışken, oltanın kıpırtısına uyandım, oltayı çekerken içimde hiç bir şüphe ve kaygı yoktu. Bu sefer olmuştu diye düşünüyordum ki oltayı çekince birde ne göreyim ? Bir yeme 2 balık birden tutunmuş oltanın sivri kısmına ikisi de ağzıyla tutunmuştu. Bir gariplik var bu işte sanki bir balık diğeri için ,öbürü de diğeri için kendini feda mı etmek istedi de ikisi aynı anda yakalandı? Balıkları oltadan almak için yaklaştırdığımda birinin sol gözünden bir damla yaş akıverdi ,Ne demek istiyordu o balık SENİ KENDİME SAKLAMIŞTIM SAKLADIĞIM YERDEN ÇIKARAMADIM MI demek istiyordu... Bilemiyorum ama bildiğim tek şey bu olay benim son balık tutuşum oldu.





11 Haziran 2023 1-2 dakika 2 denemesi var.
Beğenenler (3)
Yorumlar