Tutunamayanlar

Postmodern romana post modern bir deneme

Mustafa Filizman

Biliyormusun Olric? Bizim konuşmalarımızı herkes paylaşacak.Yıllar sonra.

Nasıl olacak efendimiz?

MEB bakanlığı ders müfredatlarına henüz giremedik ama edebiyat meraklıları hep bizden bahsedecek.

Bak Olrıc ,bizden Çağrı Çakır Sevda sözleri adlı proğramın da söz etti...çok iyi yorum yaptı.Şapkacı Mustafa bile TUTUNAMYANLAR'a tutunmak diye bir deneme yazdı.Şimdi taksit taksit okuyor..kitap bitmesin diye ağırdan alıyor..kitap bitse bile zaman zaman tekrar okuyacak...Çağrı bey bu yazıyı beğendi...dinleyicilerle paylaştı.

Edebiyat dergilerinde hala gündemdeyiz.Bizi geç anladılar Olric..ama olsun..zaman bizim lehimize..hem artık

TUTUNAMAYANLAR'ında korsan baskısı çoğaldı.

-Bu ne demek oluyor efendimiz?

-Bu kitabın çok satıldığını gösterir..Bundan mutlu değilmisiniz efendimiz..

Popüler olmak değerli olmak değildir.Olric.

-Efendimiz; her gittiğiniz evde ilk önce kitaplara bakıyorsunuz neden?

-Olrıc,okur merak uyandırsın,okuma ve kitaplara daha çok ilgi duyulsun diye.

-Selim'in evinde çok kitap vardı.Turgut bunları okumak çok zaman alır dedi.efendimiz..Turgut da öylemi okuma merakı doğdu.

-Okumak ,okumaya yol açar Olric unutma..

-Bir dönem Elif Şafak romanları çok satıldı.Korsan kitap basanlar bundan çok para kazandı

-Edebiyat kazandı mı efendimiz?

-Okur sayısı artmadığına göre kazanan sadece korsan kitap basanlar ve satanlar oldu.

Bize edebiyat dergileri ve sadık okurlar ilgi gösteriği müddetce hatırlanacağız.Turgut,Selim Ve Olric daima yaşayacak..

08 Şubat 2020 1-2 dakika 6 denemesi var.
Yorumlar