Yetiniyor Biçare Yüreğim Mutluluğunla

Bugün şehrine adım attım sevgili. Seni izledim uzaktan uzağa. Ben bir o kadar dağınık sense bir o kadar mutlu ve dimdik. Soluğum kesildi seni görünce nefes alamadım, boğazıma oturdu tüm özlemler. Yetim kalmış yüreğim yüzünün güldüğünü görünce kavuşmuş oldu hasretine. Kolay gibi görünen ama her gün canlı canlı ateşlere atıldığını bilmek gibi sensizlik. Hava ayaz mı yoksa sensizlikten mi üşüyorum bilmiyorum. Tüylerim diken diken sen orada ben karşı kaldırımında sadece ve birbirimizi göremeyecek kadar yabancı olmuşuz bize. Kalbim sığmadı sıska bedenime. Hala sana kavuşacağını düşünen beynim sustu, yüreğim bulandı. Ayaklarım beni taşımadı sevgilim. Ah! Bir delilik yapıp koşsaydım sana kabul eder miydin beni kollarına. 'Küçüğüm hoş geldin' der sarıp sarmalar mıydın beni? Nasıl özlüyorum seni bir bilsen, burnumun direği sızlıyor sen aklıma geldikçe yagmur misali akıyor gözyaşlarım. Bu küçücük şehir seni saklıyor benden öyle mi? Kışın ortasında içimi ısıtan gülümseyişin başka birine mi mesken şimdi. Söylesene nasıl unuttun bana verdiğin sözleri? Günler yutuyor beni, gelmediğin her günü asıyorum dar ağacına. Ben tüm inkarlarıma rağmen tutuklu kalmışım sana. Kirpiklerimin arasında gizli kaldın sevgilim, menekşeye benzettiğin gözlerimin arasında sakladım seni yarınlara. Senin sevginle büyütmeye devam edeceğim korkak yüreğimi. Dualarıma en içten aminimsin sevgilim. Her sabah gözümü açınca ilk senin gülümseyişin geliyor aklıma ve dua ediyorum sana mutluluğun daim olsun diye. Özlüyorum seni özledikçe susuyorum ve dualarıma bir dua daha ekliyorum.
Sevgilim senin yaşadığın bir şehir de nefes almak bile sanki yeniden kavuşturdu beni sana. Don tutmus ayaz yüreğim sanki yeniden açtı baharını. Senin oralarda bir yerlerde mutlu olduğunu bilmek tebessüm açtırdı şu yüzümde. Benim yarım kalmış yanım senin mutluluğun ile tamamlanır. Sana yeminim olsun ki yüreğimde kilitlisin kimsenin gücü yetmeyecek seni şu gönlümden silmeye. Benim ruhum da sen, aklım da sen, kalbim de sen. Ben sabırla yarınlarımda seni bekliyorum ...


15.12.2013 Alaşehir/MANİSA

16 Aralık 2013 2-3 dakika 76 denemesi var.
Yorumlar