Zorlu Sevdam Hoşça-Kal

*Yabancısı olduğum koca şehir... Sende yaşamadım, sadece nefes aldım ben. Bir gün çekip gideceğimi bilirken, böylesi bir veda hiç gelmemişti aklıma... Şimdi, hesabını sorduğun her bir nefesimi avuçlarına bırakarak çekip giderken senden, tek bir şeyi yanımda götürüyorum kendimle beraber. Oysa hiçbir şey almayacaktım senden... Koca şehir! Çocukluğumu çalan şehir, genç kızlığımı yutan şehir, sana öylesine derin bir öfke kusarken ve senin zindanlarından kaçmak için kendi içimde tüneller kazarken, ne varsa senden bana, hepsini sende bırakarak firar etmeyi planlarken, kendime festival ilan edecekken bu gidişi, hıçkırıklara boğuluyorum ve yumuluyorum yastığıma...
*Nerden bilirdim çekip giderken bende benden başka izler taşıyacağımı... Nerden bilirdim koca şehir, bir gün, en güzel anlarımı da kâbuslarım gibi sende yaşayacağımı, nerden bilirdim felaket sahası, senin sevdama şahit olacağını...
*Nasıl başlamıştık biz? Her şey çok güzel olacaktı. Hani hayatının aşkıydım ya, öyle diyordu, bak yok işte... Hani nefes alamazdı bensiz, hani yaşayamazdı ya? Ne de güzel yaşıyor... Hani beni hiç bırakma derdi ya... Ama... Ona dair yaşanmamış anlarımdan çok söylenmemiş sözlerim var son sarılışı olmayan ayrılığımıza dair...
*Sevdiği için ayrılığı göze alabilenler... Gereksiz bir göze alış oldu bu ayrılık... Ve yok eden bir bitiş... Şimdi gidiyorum koca şehir senden... Hani daha bir yakın oluyorum ya ona mesafe hesabından... Çok yanlış... Bu şehirden gittikçe o şehre, daha çok uzaklaşıyorum aslında ondan... Daha çok büyüyor içimdeki boşluk... O boşlukta kaybolan hayallerim/iz... Adları oldu imkânsız. Ve tenimde bana karşı bir savaş... Onun izleri... Acımasız! Tarifi imkânsız bir şeyler var içimde... Sadece yazmak ve haykırmak istiyorum ki şuan yapabileceğim tek şey yazmak. Ama biliyorum, yazamıyorum da. Hatta saçmalıyorum. Çünkü ben son zamanlarda yazdıklarımdan çok yazamadıklarımla yaşıyorum... Aslında haklıydı o, benim için aşk yazmaktan ibaret... Ama bir o kadar da haksız... Yazamadıklarımın tutkuları yazdıklarımdan daha felaket... Yazamadığım duygularım duvarlara fırlatır, yazarsam eğer ölümü olur nefeslerin...
*Ne çok devrik cümlelerim olmuş son yazışımdan bugüne, ne çok yarım kalmışım... İşte bu yarım kalmışlığımda saklı sana bırakamadıklarım ey koca şehir... İşte o yüreğime yüklediğim hatıralarda saklı sana olan orucumu bozmamın sebebi... Hani diyordum ya, ?Seveceksen adam gibi seveceksin, gideceksen adam gibi gideceksin? diye. Ona inat, adam gibi sevdim, adam gibi gittim... Giderken ve git derken ben esasen kendimi terk ettim... Gerçek gidişin vakti ise yeni geldi aslında. Bu şehri, bu sahili, bu parkı, bu odayı bırakıp giderken... Yani şimdi... Avuçlarına bıraktığım gül kokusu nefretlerle, yüreğime yüklediğim, boğazıma düğümlediğim anılarımla, ruhumdan tenime onunla olan savaşımla, o hiç bilmeden onunla oynadığımız satrançta aldığım kalelerle, kaybettiğim piyonlarla ve dizimin dibine biriktirdiğim şah-mat keşkeleriyle, beynimde aslında pişmanlıktan hiçbir eser taşımayan o en büyük pişmanlığımla, tam da şimdi gidiyorum... Yüreğimin en derinlerinde ise gözümü her yumuşumda hatırlıyorum dediği bu şehrin sokaklarına, senin sokaklarına son bakışlarımda sakladığım o en derin haykırışım fırlamak istiyor. Hadi, dinle çınlasın sokakların bu haykırışla Antalya:

-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?

-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?
-? Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!.. Zorlu sevdam, hoşça-kal!..?

Sana kavuştuğum gün seni kaybettiğim günmüş... Geldiğin gün, gittiğin günmüş...
Hoşça kal zorlu sevdam, hoşça kal...


Odeon-Damlataş/Alanya/Antalya
18.08.2007

06 Ocak 2009 4-5 dakika 14 denemesi var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 15 yıl önce

    harika ya gerçekten...kaleminize sağlık...ok etkilendm gerçekten..hani herkes bi eserde kendini bulur bu da benim eserim olsun...tekrar yüreğine sağlık..