Geçmişim, Çocukluğum, Gençliğimdi Benim Anılarımdılar Hepsi

Yaşamım boyunca hep başkaları geldi benim için ilk sırada.Çevremdekiler üzerineydi hayat.Ben vardım onlar vardı.Sanki hayatımda hep onlar olacakmış gibi saçma bir düşünceyle karşı karşı kaldım.Ama geç olmuştu.Çoğu insan hayatımda değildi .Ankara, Urfa, Burdur derken eskiye dönük birşey kalmamış elimde.Sadece hatırlanınca gülünecek anılar.Baklava tatlı olduğu için mi tatlıydı?Yoksa ona tatlı olarak baktığımız için mi?Hayata da böyle bakıyoruz işte.Kimimiz 1.soruyu tercih ediyor kimimiz diğerini...Peki kim kimin umurunda?
Uğrunda herşeyi göze alabilecek bir dostum olmadı.Ya da o gün sabahtan akşama kadar eğlenecek bir arkadaşım...Özel bir günde bana yardım için sabahın erken saatlerinde gelen bir dostum olmadı.canımın çok sıkkın olduğu bir günde sadece rahatlamak için köhne bir sokakta sevgilimle yaptığım yürüyüşüm de olmadıEn saçma bir günde yağan saçma bir yağmurun altında ağladığım da.Bazı konularda gerçekten çok şey kaçırmışım.Ama göçebe bir hayatın getirdikleri ancak bu kadar olabiliyor.Saçma hayatın saçma senaryolarıydı. Ve hayatımın en güzel ama en uzun senaryo yolculuğu Ankaraydı.En kısa ama uzunmuş gibi gelen,birden olgunlaştığım(olgunlaşmak zorunda olduğum)anılarımın az,ancak bir o kadar daderin olduğu senaryo yolculuğu Urfaydı.ÇOk zor geçmişti Ama zor olan güzelmiş işte.Hala bile Urfa'dan mevzu açıldığında gözlerim doluyor.Hayatımın zor olan herşeyi iz bıraktı bende.Her bir zorşuğun farklı bir anlamı vardı benim için.Ne zaman konuları açılsa gözlerim bir saniye bile olsa uzaklara dalıyordu.O bile beni yüceltiyordu.Öyle ya da böyle yuvarlanıp geldim bir yerlere...Ama artık her zaman gözlerim uzaklara dalıyor ve bir anım daha canlanıyordu gözümde...Beni ben yapan hatırlarken daldığım,dalarken düşündüğüm,düşünürken hislendiğim anılarımdı.Eskideki herşeyi,herkesi çok özledim.Anılarımla taze tutmaya çalışıyorum.Hatırladıkça Özel kılıyorum onları...Ve benliğimi bir kez daha ortaya koyuyorum usulca.Usulca koyuyorum çünkü anılarımın içinde USULCA büyüyorum...

15 Haziran 2010 2-3 dakika 3 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    URFAYA GELEN AĞLAR GİDEN AĞLAR:):)

  • 12 yıl önce

    GÜZEL BİR YAZI YÜREĞİNE SAĞLIK URFAYA GELEN AĞLAR GİDEN AĞLAR DERLER BOŞUNA DEĞİLDİR...