Korkunç Cinayet

İki adam otobüsün arka koltuğunda alçak sesle konuşuyorlardı

-----Abi, ne yaptın o işi,hani telefonda söylemiştin ya, öldürdün mü?
-----Sus oğlum ya, şimdi biri duyacak.
-----Tamam da abi valla çok merak ettim inşallah karın görmemiştir yoksa çıranı yakar

senin, yakar da valla külün bile kalmaz..

-----Manyak mısın sen? O, kuaföre gittiğinde hallettim zaten çoktandır ayağımın altında dolanıp duruyordu şerefsiz.
-----Nasıl hallettin abiciğim zehirle mi?
-----Yok be oğlum, sopayla kafasını dağıttım geberttim iti oracıkta.
-----Hemen gömseydin bari.
-----Vaktim olmadı bodrumda duruyor cesedi ama eve gidince hemen arka bahçeye gömeceğim, kimse görmeden.
-----Abicim sen deli misin? Git uzak bir yere gömsene.Kedilerle köpekler kokusunu alıp eşerlerse başın yanar haberin olsun, benden demesi sonra Ali demedi deme..
-----Doğru söylüyorsun lan aferin sana. Haklısın tamam uzak bir yere gömerim, okey.
-----Aman diyeyim dikkat et karın bir görürse yandığının resmidir bilesin. Seni ben bile kurtaramam.
-----Tamam oğlum ya o eve dönmeden hemen gömerim. Ruhu bile duymaz sen merak etme.
-----Bak eğer yakalanırsan benim hiçbir şeyden haberim yok, tamam mı?
-----Tamam dedik ya oğlum be yeter sus yerin kulağı vardır derler. Ama o şerefsizi öldürdüm ya oh be rahatladım.Yarın gece bizim mekana gider bir şerefsizin ölümünü kutlarız.Ama şimdi sus sonra konuşuruz.
-----Okey abiciğim tamam sustum... Ha işin biter bitmez beni ara merak ederim.
-----Anlaştık kanka..



Bir iki dakika sonra cırlak bir kadın sesi hiddetle şoföre bağırıyordu.



-----Şoför bey, kapıları hemen kilitle sakın açma karakolun önüne kadar hadi çabuk... Bütün yolcular merakla bağıran kadına bakmak için kafalarını arkaya çevirdiler. Bir yandan da hep bir ağızdan konuşuyorlardı.Herkes değişik fikirler ile ortalığı uğultuya boğmaya başlamıştı aniden. Sinemaya tiyatroya gidemiyorum diyenler buyurun size bedava sinema bedava tiyatro,seyredin seyredebildiğiniz kadar... Nasıl mı? İşte aynen böyle;
-----Vah anam vah gördün mü, cüzdanını çalmışlar. Arkadaşlar herkes cüzdanlarını ve çantalarını kontrol etsin.
-----Yok birader o kel adam taciz etmiştir zavallı kadını. Tipinden belli sapığa benziyor. Zaten kılığı ben fordcuyum diyor baksana,puhhh namussuz ahlaksız şerefsizler. Başımıza taş yağacak sizin yüzünüzden,puhhhhhh..
-----Neeeee, seni terbiyesiz hayasız ahlaksız herif..Puhhhhhhhhh sana...
-----Dur be teyzeciğim, yıkadın beni tükürüğünle... Allah Allahhh!
-----Yıkarım tabii, sen de sabah yüzünü iyi yıkasaydın. Sizlerden de bu memlekete hayır gelecek de biz de görüceğiz, tövbe gelmez. Kulağındaki küpeyi çıkar sen önce..
-----Bi sus be teyze..Koskoca Padişah takınca bir şey olmuyor biz takınca söz oluyor..
-----O koskoca bir Padişah, o yapar. Sen nesin?
-----Ben de onun veziriyim teyze sen kimseye çaktırma emi...
-----Hadi git başımdan zevzek zaten canım sıkkın, damatla kavga ettim sabah sabah...
-----Ne olmuş kardeş? Sarkıntılık mı yapmışlar? Tühhhh tühh,ne günlere kaldık vahh vah..
-----He ya kardeş demin de bana laf atacaktı az daha. Ah iyi ki yanımda kocam yoktu yoksa bastonuyla onun kafasını delerdi. Eeee güzel kadın olmak kolay mı anacığım bu devirde işte böyle zorlukları var..
-----Ayyy Necati, bunlar sakın terörist olmasınlar. Kalk bir şeyler yap be adam,öyle kuluçkaya yatmış tavuk gibi ne oturuyorsun hâlâ..
-----Karıcığım ben ne yapabilirim ki zaten korkudan şeyim de geldi. Dua et de buraya bırakmayayım vallahi şırrrrr diye..
-----Bıktım senden be herif evlendiğimizden beri ne zaman bir şey istesem bunu bahane ediyorsun. Bilseydim senin prostatlı olduğunu eşikten adımını bile attırmazdım... Yaktın benim başımı yaktın oysa ne doktorlar ne mühendisler istedi de ben varmadım. Senin gibi uyuza ben nasıl kandım bilemiyorum ahhhhh ah.
-----Ben daha yeni nişanlandım tühhh görüyor musun teyze bir koca yüzü görmeden burada pisi pisine öleceğim. Hadi ölmeyi de bırak ya Rıfat benden sonra başka bir kızla evlenirse o zaman hasetimden çatır çatır çatlarım vallahi. Zaten bu kocayı da annem muskayla bulmuştu bana. Bizim mahallede oturan cinci Haçça kadına az para ödemedi... Evde kırk gün kırkkilit otu kaynattık sonra kaynayan suyun içine kırk dükkan süprüntüsü ilave edip kırk kere kırık tahta kaşık ile kırk gün boyunca karıştırdık karıştırdık da anasının ayakkabısının etrafına kırk defa serptik. Hepsi boşa gitti desene ,vahhh benim talihsiz başım, vahhhh!

-----Hay,ben senin kırk kere..................!
-----Hösttt evladım, toplum içinde küfür yakışıyor mu hiç sana... Şşşştttttt...
-----Şoför bey evladım sen beni müsait bir yerde indir hadi yavrum benim kalbim var.
-----Benim de böbreğim var bey amca hem de en afillisinden mis gibi daha yeni alkole yatırdım bozulmasın diye..
-----Sus terbiyesiz adam,sen büyüklerin ile nasıl konuşuyorsun. Ailenden hiç mi ahlak dersi almadın..Üfff leş gibi de rakı kokuyorsun ayyaş herif..
-----Alacaktık ama kilosu çok pahalıydı alamadık bey amca,maşallah sende çok varmış bir kilo kadar versene bana da sevabına... Nakitimiz yok ama kredi kartımız var,sen bir güzellik yaparsın icabında, taksit bâbında... Hani diyorum maksi puan da cabası ..
-----Şoförrrrr, aç şu kapıyı fenalık geldi içime şimdi astım krizim tutacak, ayyyy!!!
-----Nine,senin yine astım krizin var bizim de ekonomik krizimiz var, ne olacak şimdi... Kapıları kim açarsa anam avradım olsun tüm sıfatını küfre boyarım.Hadi kaptan daha hızlı sür, karakola gidinceye kadar kimse inemez anladın mı anam avradım olsun ha...
-----Sus evladım ayıptır küfür etme bak şimdi bastonumu indirivericem kafanın ortasına gençliğimin hayrını görmeyim ki yaparım ayıp ya...
-----Hangi ahırdan salıyorlar senin gibi öküzleri bilmem ki...
-----Ahırkapı'dan salıyorlar bey amca,bilir misin oraları?
-----Ay ay ayyy, kim çimdikledi beni hangi ırz düşmanı, ahlaksızlar... Ben daha kız oğlan kızım bugüne kadar bana kimse dokunamadı. Ayy şimdi bayılacam ayyy... Nerede benim tansiyon hapımla kalp hapım ayy vallaha çarpıntım tuttu...
-----Lâ havle ve lâ kuvvete illâ billâhil aliyyil azim. Değerli cemaati Müslim kardeşlerim sakin olalım Allah her zaman doğru kulların yardımcısı ve koruyucusudur, unutmayın... Şoför bey oğlum beni en yakın bir caminin önünde bırakıver de hem ikindi namazımı kılayım hem de bu olayın kazasız belasız bitmesi için dualar edeyim,hadi evladım benim.
-----Otur amcam ya bırak kazaya kalsın sonra kılarsın,sen burada dualar et ki biz de duyalım, Öyle değil mi ya...Cami uzak kalır seni duyamayız, duaların boşa gitmesin..Anladın mı, icabında yani..Seni uyanık köftehor seniiii...
-----Anneeee ya, canım köfte istedi akşama yapsana ne olur,hadi anne,hadi anne,hadi anne,hadi anne...Anneeeeeeeeeeee köfteeeeeeeeeee istiyoyum yaaaaaaaaaaaaaaaa..
-----Sus bakim sen, valla ağzına biber sürerim şimdi, aaaaa nerden öğreniyorsun bu yemekleri bilmem ki, sus bakim... Halanlara gidince orda yersin onlar pişirmesini biliyor ben beceremem onun kadar...
-----Şöföy amcaaa, halamlaya götüysene bizi köfte yicem oyda ben..
-----Şoför bey evladım benim de acilen cenazeye yetişmem lazım sen beni bir taksi durağında indiriver sonra rahmetli neden cenazeme gelmedin diye öbür tarafta bana sitem etmesin, hadi evladım günahtır vallahi..Vebali üstüne kalırsa üzülürüm...
-----Merak etme bey amca ben rahmetliyi şimdi arar durumu aynen izah ederim..Sen rahat ol. Numarası neydi sen hele bir söyle bana,ben hemen onu cepten ararım emi... İnşallah benim operatördendir de bol bol konuşuruz daha yeni bedavam geldi... Hem bakalım öbür tarafta durumlar nasıl? Belki rezervasyon yaptırmak isteyen olur, değil mi ya?
-----Bre zındık, Rabbimiz işte senin gibiler için kurmuştur Cehennemi. Zinhar giremezsiniz sizler Cennete... Melun münafık yaratık seniii...
-----Sen dert etme bey amca ben sıcağı severim. Bu dünyada odun kömür alamadığımız için üşüyoruz zaten en azından orada bol bol ısınırız bedava tarifeden..
-----Bak hâlâ konuşuyor zındık...
-----Ah be bey amca fındık fındık deyip durma ya, çoktandır canım istiyor ama para yok ki alamıyoruz. Senin cukka sağlam galiba ki dilinin kurdelası yağ bağlamış baksana...
-----Tövbe Estağfurullah, nerden bindim bu otobüse bilmem ki..
-----Memnun değilsen uçağa binseydin bey amca,zorla mı bindirdiler seni... Çattık ya...
-----Tüh ! Dolmanın altını kapatıp evden çıktım daha tadına bile bakamadım, tuzu nasıl acaba...
-----Merak etme hanım teyze, artık dolmaların tuzuna cenazene başsağlığına gelenler bakar ne yapalım şansına küs...
-----Sen ne saçmalıyorsun geri zekalı herif... Sen öl ki ortalık bir manyaktan kurtulsun...
-----Yaaaaa, şimdi beni öldürürlerse akşam ki diziyi nerde seyredicem, eyvahhh..
-----Merak etme güzel ablacığım,sen emret ben senin mezarına bir anten dikerim oradan ?'muhteşem kemikler''i mi yoksa ?'bu ölünün suçu ne'' onu mu seyredersin artık ona senin paşa gönlün karar verir... Ama sen en iyisi ?'yer gök ceset''i seyret son bölüm çok süper kaçırma derim... Hem finale dünyaca ünlü böcekler de katılacakmış diyorlar.
-----Aaaa, delinin zoruna bak... Sen geber inşallahhh..
-----Senin yanlışın var oğlum, bu akşam adını Seniha koydum var...
-----Seniha değil teyzeciğim Feriha, Feriha..
-----Sana ne, ben Mediha diyorum,dert mi sana..
-----Tamam teyzeciğim kızma hatırın için bedia olsun..
-----Uzatmasana oğlum, kadıncağız Saliha diyorsa Meliha'dır... Aaaaaa!!!
-----Olur mu teyze,o dün akşamdı. Sen hafiften biraz bunamışsın galiba...
-----Bunak senin sülalendir, pis serseri...
-----Ay ay ayyy,şimdi hatırladım. Benim ocakta yemeğim vardı, şoför bey bir zahmet beni indirebilir misiniz?
-----Benim de Şubatta düğünüm var hanım abla, davetlisin gel istersen... Hem pastanın içinden dansöz filan da çıkartacağız, iyice bir eğlenirsin...
-----Düğün dediniz de aklıma geldi acaba izdivaçta Mualla hanım İsmail beye evet diyecek mi? Çok merak ettim, görüyor musun yetişemicem offf ya...
-----Merak etmeyin boşuna, hayır diyecek çünkü İsmail beyin ne yatı var ne de şöminesi..
-----Yok yok ondan değil burçları tutmuyor. Mualla hanımın yükseleni ile İsmail beyin etkisinde kaldığı gezegenler çok farklı,onlar kolay kolay geçinemezler.
-----Hem zaten canım krakerleri de birbirlerine uymuyor ki..
-----Göreceksiniz Mualla hanım karavanı bile açtırmayacak.
-----Beni sinir etmesin o Mualla denilen kadın vallaha gider ben talip olurum ona,nesi var mis gibi adam.
-----Hangi parfümü kullanıyormuş hanım abla sen biliyorsundur hani dedin ya demin mis gibi kokuyor diye. Onun için sordum yanlış anlama...
-----Senin gibi rakı kokmuyor ya, pis ayyaş...
-----Ayıp ettin bak şimdi hanım abla. Benim gibi aslan delikanlıya aslan sütü kokmak yakışır,o kadar..
-----Ay sen nikah memuru musun kızım,sana ne? Ya sabır..
-----Ama adam çok yakışıklı yaaa, evlensinler bence..
-----Neden? Nikah şahidi olmaya mı aş erdin yoksa, hanım abla..
-----Aaaaaa,terbiyesizin zoruna bak. O ne biçim kelime utanmaz herif..Yoksa bir
dedikodumu mu duydun..Muhakkak bizim üst komşu müzevir Münevver
yapmıştır. Sorarım ben ona bunun hesabını,hiç merak etmesin. Tabii yapar çünkü onun şapşal kardeşini almadım ya ondandır... Gösteririm ben ona gününü dur bakalım...

-----Kaç gündür üniversite tezimi hangi konu üzerinde yapayım diye boşuna düşünmüşüm kanki ya buldum vallaha, yaşasınnnn... Beyin gribinin bulaşma yolları ve insanlar üzerinde bıraktığı psikonevroz etkileri... Nasıl ama harika değil mi?
-----Master'ını da Rodin'in heykeli dibinde otururken Bakırköy'de yaparsın artık herhalde.
-----Neden olmasın be moruk, vallaha orası buradan daha akıllıdır... Bedava yurt bedava gömlek,bedava doktor ,daha ne isterim... Yemek elden su gölden, ara sıra canım kebap çekince de Rodin bana ısmarlar her halde... O kadar hukukumuz var onunla, değil mi yani...
-----Rodin kim? Ne iş yapıyor?
-----Rodin dünyanın en zengin koleksiyoncusudur ablacığım,haberin yok mu?
-----Aaaa öyle mi? Ne topluyor kendisi..
-----Senin gibileri toplayıp müzesinde sergiliyor yani akıllı adam vesselam... Sen zaten onunla tanışmışsın belli ama hatırlamıyorsun maalesef..
-----Elin adamıyla benim ne işim olur, manyak mısın kardeşim sen. Hem benim erkek arkadaşım çok kıskançtır vallahi Rodin'ide beni de gözünü kırpmadan
öldürür... Ayyy, duymasın...



-----Gezici kütüphane görmüştüm ama gezici tımarhane hiç duymamıştım... Demek ki yeni icat edilmiş,hayırlı uğurlu olsun milletimize. Sanırım ilk müşterileri de biziz... Guinness Rekorlar Kitabına geçeceğiz, bu ne büyük bir onur, tebrik ediyorum hepimizi..
-----Ne oluyor azizim, hiçbir şey anlamıyorum... Eeeee ne de olsa tevellütten mütevellit Tekaüt'üz... Gerçi yarın Takvim-i Vekâyi yazarsa okuruz ama sen hele anlat bana biraz...
-----Yok bir şey,yok... El deliye biz de akıllıya hasret gideceğiz görüyor musun ? ya mirim ben ona yanıyorum..
-----Yanıyor musun? Tulumbacılara haber salarız şimdi nara ata ata gelirler, azizim dayan biraz..
-----Üzülme dede, yananı Allah görürmüş sıkma canını...
-----Hey güzel Allah'ım sen bizleri bu tür insanların şerrinden koruuu...
-----AMİNNNNNNNN...



Şoföre bağırarak emir veren kadın yeniden korkuyla bağırmaya başladı.
-----Sakın durma şoförrrr burada katiller var demin işledikleri cinayeti anlatıyorlardı
kulaklarımla duydum. Ayyyyyyy ! İmdat ! Ayol erkekler gelin tutun şunları kaçmasınlar.



Bütün yolcular büyük bir heyecan ile bağrışmaya başladılar.
-----Silahları vardır bu canilerin ya Allah'ını seven polisi arasın çabukkkk..
-----Jandarmaya da haber verin...
-----Yok yok en iyisi Nasa'yı arayın, uzaylıları yardıma yollasınlar buraya...
-----Masa beyninde kırılsın emi, işiniz gücünüz dalga geçmek, eşş..........ğin evladı... Ne olacak okul yok iş güç yok haybeye gez dur, nasılsa anne baba bakıyor..
-----Ben üniversiteli işsizim bey abi, sen anlamazsın.
-----Keşke kaynanama bu kadar ısrar etmeseydim ben gidip alırım diye şimdi o olurdu benim yerime ne güzel kurtulurdum ondan, tühhh be aptal kafam..
-----Bana baksana sen terbiyesiz,ben senin kaynananın yerinde olsam bir dakka tutmam oğlumdan boşatırım seni, ahlaksız... Kaynanan kadar taş düşsün kafana emi... Oğluna sarılmayı biliyorsun ama...
-----Sende tıpkı o cadıya benziyorsun,kaynanam kılıklı manyak şey... Vallaha hepinizi tek tek kaynar kazana atsam yine de doymam, aha da yemin sana...
-----Belki de canlı bombadır bunlar, anneeeeeeeeeee korkuyorum kurtar beni...
-----Hemen telaşlanma hanım ablacığım belki de ölü bombadırlar, değil mi ya..İstersen ben bir yol muayene edip geleyim..



Otobüsün içi bir anda öyle bir karıştı ki korkudan koltukların altlarına gizlenenlerden tutun da camları yumruklayanlara kadar tam bir kaos manzarası. Arka koltukta oturan iki adam gözleri fal taşı gibi açılmış aval aval etraflarını seyrediyorlardı. Bir ara inmeye teşebbüs etseler de başaramadılar zira şoför gaza öyle bir basıyordu ki... Sanırsın jet mübarek, jet... Nihayet bir süre sonra bir karakolun önünde durdu otobüs. Şoför dışarıda nöbet bekleyen polislere el kol hareketi ile gelin işareti yaptı. Polisler hemen koşarak şoförün yanına gelip
camdan ne olduğunu sordu. Şoför panikle bir çırpıda olan biteni anlattı. Polisler hemen arka kapıyı açtırıp oturan iki adamı yaka paça yakalayıp içeri götürürlerken başka bir polis memuru da yolcuları teker teker indirip ifadelerini almak için karakolun içine sokmaya uğraşıyordu.






On dakika kadar sonra komiser yolcuların toplandığı odaya girdi. Olayın şahitlerine
sorular sormaya başladı. Herkes arka koltuğa yakın oturan kadını işaret ederek;
-----Vallahi komiserim olayı duyan ve şoföre bağıran kadın bu, biz bir şey duymadık. Bunun üzerine olayı duyan kadın gururlana gururlana anlatmaya başladı:
-----Vallahi komiserim kulaklarımla duydum. Adam dedi ki,kafasına sopayla vurdum
öldürdüm. Cesedi hâlâ bodrumda duruyor bu akşam kimse görmeden arka bahçeye gömeceğim dedi. İnanmazsanız sorun onlara.
-----Tamam hanımefendi anladım, sizler bir süre burada bekleyeceksiniz. İfadeleriniz alındıktan sonra imzalayıp gidebilirsiniz.


Komiser yolcuların odasından çıkıp diğer iki adamın yani cani katillerin bulunduğu odaya girdi ve sorguya başladı.
-----Eveeeetttt, kadının duydukları doğru mu? Çabuk anlatın hadiii..
-----Komiserim biz katil değiliz.
-----Peki o zaman evin bodrumunda maktulü sopayla öldürdüğün yalan mı? Ceset hâlâ orada duruyor dediğini inkar mı ediyorsun?..
-----Yok bodrumda duruyor cesedi, sopayla öldürdüm bu akşam arka bahçeye
gömeceğim dedim bu doğru ama ben katil değilim, inanın bana... O insan değildi zaten şerefsiz hayvanın tekiydi.Kaynım Ali, öldür abi bir şey olmaz ben senin arkandayım seni korurum dedi.Ben de öldürdüm... Biz masumuz komiserimmm...
-----Demek ki cinayeti beraber planladınız ve öldürdünüz, öyle mi?
-----Ne cinayeti komiserim, biz sadece öldürdük. Ne bilelim öldürmenin suç olduğunu..

-----Yok ya,bir de ödül vereydik öldürdünüz diye, öyle mi?
-----Ama bizim köyde ne kadar öldürürsen o kadar para veriyorlar komiserim..
-----Hadi ya, hangi köy bu... Demek kiralık katilsiniz siz. Bir de gururla anlatıyor bak şu canilerin işine, Allah Allah... Bu yaşıma geldim, o kadar olay ile karşılaştım hiç böyle bir vahşet duymamıştım... Vayyy beee...

-----Sen anlat bakalım soytarı, cinayete nasıl yardım ettin?
-----Yok komiserim ben eniştemin yanında bile değildim, o tek başına planlayıp öldürmüş.
-----Cinayet saatinde nerdeydin? Şahitlerin var mı?
-----Vallahi ben evde televizyon seyrediyordum... Öyle değil mi enişte söylesene..
-----Ama sen bana dedin, öldür sonra da göm diye..Ben de öyle yaptım.Yalan mı?
-----Ahh,enişte yaktın benim başımı ya sana helal olsun... Adaletten kurtulsam ablamın elinden kurtulamam, Allah'ım yardım et bana ne olur...


-----Maktülü tanıyor muydun, adını biliyor musun? Konuş çabuk, anlatttt!!!
-----Adı Kara Osman ama o zaten insan değildi ki pis bir yılandı komiserim. Ondan
korkuyordum onun için öldürdüm... Yoksa o beni bir gün öldürecekti. Ne olur inanın bana evet öldürdüm ama katil değilim...
-----Demek ki aranızda uzun zamandan beri bir husumet vardı. O yüzden mi öldürdün?
----Zaten onu başımıza bela eden de karımdır komiserim. O kadar dedim yüz verme o pis yılana diye beni hiç dinlemedi. Ben de o evde yokken sopayla öldürdüm. Kaynım Ali de bana akıl vererek yardımcı oldu...






-----Yaz;Katil zanlıları suçlarını kendi ağızları ile itiraf etmek suretiyle planlayarak
işledikleri cinayeti kabul etmişlerdir.Yarın suç mahalline bizzat götürülüp nasıl
öldürdüklerini anlattıktan sonra önce savcılığa sonra da mahkemeye çıkartılmak üzere hapishaneye gönderileceklerdir.
.....İfadelerini imzalatıp atın bunları kapalı nezarete.Ziyaretçi ve telefon yasak,anladınız mı?-----Peki efendim..
.
.
.
.

Gece bitmişti ve artık yarın olmuştu.İki adam ellerinde kelepçe ile polis arabasına
bindirilirken tir tir titriyorlardı.Gözleri ağlamaktan şişmiş bir halde cinayet mahalline
doğru yola koyuldular.Eve geldiklerinde kapıyı açan evin hanımına olayıanlattıktan sonra hep beraber bodruma inen merdivenlere yöneldiler.Bodrum kapısı gıcırtılı bir sesle açıldı ve içeri girdiler.Komiser zanlılara sinirli sinirli bakarak:
-----Anlat,nasıl öldürdün ,sopayı ne yaptın.Cesedi nereye sakladın,çabuk göster.
-----Tamam komiserim işte sopa burada bununla vurdum kafasına.Cesedi sandığın içine sakladım çünkü karım görmemeliydi.Asla da pişman değilim...Yine olsa gözümü bile kırpmadan yine öldürürüm o şerefsizi..
-----Çabuk açın sandığı..
Polisler eski sandığın iki yanından tutarak kapağını açtıklarında birbirlerine tuhaf tuhaf bakmaya başladılar.Komiser de yaklaştı ve içine baktığında o da etrafına tuhaf tuhaf bakmaya başladı.Sonra da katil zanlılarına dönüp.
-----Bu kara Osman mı? Ceset ona mı ait?
-----Evet komiserim o yılanın adı kara Osman.Onu karım satın alıp eve getirdi ama ben hiç istemedim.Çünkü evin her yanında dolaşıyordu.Korkudan aylardır doğru dürüst uyuyamıyordum.Hep beni sokacağından endişelenmekten hayat bana zehir olmuştu.Ben de onun kafasına sopayla vurup öldürdüm..Vallahi ben katil değilim komiserim...Karıma kaç kere dedim bunu geri verelim onun yerine ya bir köpek ya da kedi alalım diye..Ama beni hiç dinlemedi.Ben masumum komiserim ne olur beni hapse göndermeyin...Başta komiser olmak üzere herkes kahkahalarla gülmeye başladılar.Üç kişi haricinde. Herkes bu komik olayın tadını çıkarıyordu.Öldürülen yılanın sahibi kadın ise sandığa abanmış hıçkıra hıçkıra ağlıyordu.Bir yandan da acı acı ağıtlar yakıyordu:
-----Osman'ım,vah benim kara bebeğim sana kimler kıydı ahh benim talihsiz yavrum..Ben şimdi sensiz ne yaparım Osman'ım,sana vuran eller kırılsın inşallah, evimin kara incisi vah yavrummmm oyy bebeğim, benim tatlı kara kuzummm..Ve vs vs vs...Evettttt...
İşte böyle,adam hapse girmekten kurtulmuştu ama maalesef bu sefer de karısının hışmından kurtulamamıştı.Çok yakın bir zamanda mahkemeye başvuran karısı tarafından hunharca boşanmaya mahkum edilmişti. Kadın muhtemelen yeni bir yılan almıştır eve bir de yılan katili olmayan bir koca..Adam ise büyük bir ihtimal hayvan sevmeyen bir kadınla evlenmiştir yeniden...




Yani her zaman olduğu gibi yine ?' VAHHHH GİDENE ?'.....
Gökten üç tane elma düşmüş,
Birincisi adamın üzerine,
İkincisi kadının kürküne,
Üçüncüsü de yılanın cesedine...Ama yılan öldüğü için o yiyemez neyse onu da ben alır yerim, rahmetli Kara Osman'ın helvası niyetine...Nur içinde yat Kara Osman,toprağın bol olsun...

Harttt...
Hımmm,vallahi dostlar elma da çok güzelmiş yaa...
Hadi afiyet olsun bana...
Tühhhh, elmadan yine bedava et çıktı...
Iyykkkkkk...

14 Kasım 2013 20-21 dakika 8 öyküsü var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (3)
  • 10 yıl önce

    Öykümü güne taşıyan değerli seçki kuruluna ve okuyan tüm yüreklere sonsuz teşekkürler...

    En derin selam ve saygılarımla...

    🙂

  • 10 yıl önce

    Yorum olarak bu satırları yazıncaya kadar şunlar yaşandı. Uzun zamandır uğrama olanağım olmamıştı siteye. Almanya'da saat gecenin 12.30'u. Günün öyküsünü elbette merak ederek okumaya başladım. Korkunç cinayet'ı okuyup bitirdiğimde fark ettim ki, ağzımın kenarında tebessüm, damağımda oh be işte öykü okudum tadı kalmış. Tam bir mizah öyküsü. Fazlası var eksiği yok. Böyle olunca da, yarın sabah saat07.30 da uyanacağıma boş vererek Ece Demet'in diğer öykülerini okumak istedim. Okudum da. YEMEKTEYIZ'de güldüm hüzünlendimi, tat aldım. BİR ÇİFT AYAKKABI VE İKİ ÇİFT AYAK'da biraz Kemalettin Tuğcu kokusu olsa da sade ve düzgün Türkçesiyle sevdirdi ve beğendirdi kendisini. KANATLARIM SENDE KALMIŞ BABA UÇAMIYORUM'da öykünün kendisinden çok öykünün öyküsü güzeldi ve duygulandırdı. KÜFLÜ OYUNLARIN ÇOCUKLARI'nda belki yaşımdan kaynaklanan bir nedenle hüzünlendim ama öykü tadı kaldı damağımda. ve ISLAK YASTIKLAR filim, dizi senaryosu olabilecek güzellikte, kendim yaşamış olmasam da o çocukların yaşadıklarını yaşattı bana öykü. Bağladı beni kendine, sarıp sarmaladı sıcacık bir ekmek kokusu kadar güzeldi. Evet saat buralarda çoktan 01.00 oldu ama ne gam! Ben öykü okudum :)

  • 10 yıl önce

    Hüseyin bey, Bu güzel ve anlamlı yorumunuz için çok teşekkür ederim değerli arkadaşım. Bu güzel sözlerinizle beni onurlandırdınız. Türkiyeden Almanyaya kucak dolusu sevgi,selam ve saygılarımla.

    Her dâim Rabbime emanet olmanız dileği ile...

    Danke schön...🙂