Versiyon/Hayal Meyal - 1

Yıl 2014 Aralık 21:

Titanium şirketi sahipleri iflas ettiğini açıklayarak şirketini kapattı.

Yıl 2015 Şubat 02:

Uzay araştırmaları yapan Titanium şirketi yaklaşık 3 senedir bir proje üstünde çalışıyordu.Ayda bulunan kalıntıların bir benzeri Mars'tada ortaya çıkmıştı.Bu kalıntıları bazı denekler üstünde denediler;Başta hayvanlar olmak üzere daha sonra insanlar üstünde denemeye başlamışlardı.Yaklaşık bin kişinin üstünde denedikleri bu kalıntılarla birlikte deneylerinde istedikleri gibi sonuçlandıramadıkları için illegal yöntemlerle projeyi yarıda bıraktıklarına inanıyorum.

Ben bir zamanlar daha doğrusu Titanium şirketi varlığını sürdürürken bu şirkette çalışan James.26 yaşındayım.Üzerimde denedikleri deneyden sonra hayata daha farklı bakmaya başlamıştım.Diğerlerine ne olduğu hakkında hiç bir fikrim yoktu.Şirket kapandığı için işsiz bir vaziyette bir ay yirmi iki gündür eve kapanığım.Aslında birçok şirketten teklif aldığım halde kabul etmemiştim.Çok yorgun ve ezik hissediyordum kendimi.
İnternette web sayfamda takılıyordum.Mailimde gördüğüm bir ileti bilgisayarımı ele geçirmişti.Ekranda birsürü şey gördüm ve devamını hatırlamıyorum.

Uyandığımda üzerimdeki ağırlığı hemen hissetmedim;yerdeydim ve bilgisayarımın üstümde olduğunu anladım.Zar zor ayağa kalktım ve şirketin bana verdiği ilaçları aradım.Pek birşey hatırlamıyordum.Çok zor hareket ediyor ve aynı şekilde çok zor düşünebiliyordum.Neyse ki ilacı bulabildim.

Gözlerimi açtığımda farklı biryerdeydim;özel bir labaratuara benziyordu.Bana bağlanan kabloları farkettiğimde birşeylerin iyi gitmediğinin bilinciyle nerdeyim diyebildim sadece.Başımdaki doktorların üstünde Titanium şirketinin formaları vardı.Kolumda bir ağrı hissettim;dönüp bakıncaya kadar vücudumu kaplamıştı;bir çeşit dozlu iğne yemiştim.

Hayal meyal kendime geliyordum.Sesleri değişik açılardan algılıyordum;versiyonun 2.dereceye ulaşmasına sadece 6 gün kaldığını,aradığımız denek dendiğini duymuştum birde infaz dediklerini.Tam bu sırada bir patlama sesi duydum kulağım çınlıyordu,yanımdaki herkesin -tam hatırlamıyorum- kafaları koparılmıştı ama nasıl olduğunu görememiştim.Sadece kaçmayı düşündüm.Gözlerimin farklı baktığını şimdi anlayabiliyorum.Ve ayaklarımdan beynime doğru bir güç hissetmiştim.Son hatırladığımda buydu.Yanımda sen vardın anne; kendime geldiğimde...

Devamı en kısa zamanda...

12 Kasım 2011 2-3 dakika 5 öyküsü var.
Yorumlar (2)
  • 12 yıl önce

    heyecanlı bir öykü devamını bekleriz :) 👍

  • 12 yıl önce

    Eyvallah Yusuf kardeş devamı gelcek en kısa zamanda İnşallah