1, 2, 3 Dedik Ve Aşkı Bitirdik...

Ritim tutar gibi sevmistik biz, bizi...

1,2 ,3dedik

ve aski bitirdik ...

Sevmis miydik ?

Evet hem de cok...
Peki ya sonra?

Tüm ahenk bozuldu...

o şahane sevginin ritmi son ses dinlendi kulaklarda...

Sonra ise yavas yavas gökyüzünden yere düsen bi tas gibi 'GÜM'

ve bi daha hic ses yok...

Son ses kisildi sevgimiz..

artik sevgi sarkisi calmiyor bizde...

Biz 'biz'i yitirdik...

Ahengimizi, o müthis sevgi ritmini kaybettik...

1,2,3 dedik ve aski bitirdik...!

18 Haziran 2010 30 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (4)
  • 12 yıl önce

    aşk'ı yitirmemek dileğiyle sonralarında

    aşkla..

  • 13 yıl önce

    olmamış 1-23- diye rakamla değil yazıyla yazmalısın, gökyüüznden yer taş yavaş yavaş düşmez betimleme konusunda çalışmalısın şahane sevgi ritmi anlam bakımından eksik kalmış ve birden çok yerde tekrar edilmiş felan filan şiir eklemeden önce kendin bi okumalısın bence. duygularını eleştirmiyorum duyguların güzel analatım tarzını eleştiriyorumama sanane diyebilirsin o zaman ben de karışmam nasıl yazarsan yaz derim. kulak verirsen daha iyi yazmana teşvik ettiğimi anlarsın kalemin bol mürekkepli hayatın hep hareketli olsun ...

  • 13 yıl önce

    1,2,3, diye başlardık çocukken yapacağımız haylazca oyunlara 3,2,1, diye de sonlandırıyorduk azalan herşeyimizi, tıpkı yeni yıla girmeye 10 san,ye kala geriye doğru sayardık... Bence siz bu şiirinizle aşkı bititrmemiş, canlandırmayı hedeflemişsiniz... Kutlarım Yüreğini...

  • 14 yıl önce

    ___Bing Bang!!! (Büyük patlama)

    Biten aşklar bazen bencillikle kopar (hiçleştirir sevgiyi) Çok sesli dizelerin manifestosu gibi olur...

    Bu tarz bir denemem olmuştu. Beni maziye götürdü :)

    Çömez bir aşkın çömez ayrılığından sonra çömezce bir şiir yazmıştım