A-politik /haiku

ÇARE /...

Teselli verdi
yağmurda Saklı Hüzün *(Birgen Ayhan'dan)
Başı omzunda


SOL-muş /...

Sol anahtarı
çevirmiyor kilidi
Umut kapıda !


CEBERRUT /...

Ciddiyet ister
memur olmak devlete
Rus'da Çar İVAN

13 Ekim 2010 714 şiiri var.
Yorumlar