A'dan Z'ye Şiir

Antika aşkların ahı ağlattı Adem'i ya, ağır ayrılıklar arasında anestezik attım adımlarımı, ağladım arsızca; anlamadın ama...
Bildiğin, bilmediklerini buldurmadı; bocaladın, bilimum biyatsızdın birkere, badirelerden buldun bulacağını boşver, beyazı bari bulama beddualarına...
Cereyandaydı ceren, cenazelerde cünüptü cüceler, cengaverin cevapsızdı cenkleri...
Çerçevelerde, çehresiz, çenesiz çaresizlikler, çiviler çakılır çakır çünkülere...
Derdetme dünyayı, devir dizeleriyle dövdü defalarca deryayı, deli dilsize darladı dünyayı...
Edepsizin ettiği engel mi ey evlat engebelere ? Eşsizken ecdadın enginde...
Feryat figan fireledi fazıl farkları, fahişken felektendi farkındalıklar, farksızdı fahişeler fiyatsızken...
Gamzelerinde gezinedursun güzel gözlü girdaplar gıptayla, gözbebekleri gömülsün göz göz gardroplara...
Hataların huşuyla hatırlatır hayatı hatıralara, hilesizdir halsiz haliyle, helalleşir herkesle heyhat...
Issız ışıklarda ırksızdır ısırganlar, ırgatlar ısınırken; ılgaz ıslıklarda ıslanır ırmaklar...
İnsanca imtiyaza intikaldir ipsiz isimler, içmek midir ibadet ? İl il ilim irfan isterler, inzivayla imtihan istemezken isimsizler de ihanettir idamı ihtiyarın !
jeneriklerde, janjanlı jenositlerin, jestim ki; jurnallemeyemem, jübilende jönlüğünü...
Kalpsizdir kuralları, kazırken külliyen kalbürüstü kazaları, kallavi kalplere küser küstüren kaç kere...
Limanların lal laleleri, laftan lafa laçkalaştı lakin ladesin de laciverdiydi lapa lapa...
Manasız manevralarıyla müstesnadır milyonların manifestoları, maalesef manası maarif mabetleriydi münzevilerin...
Nedensizse nadastaydı naaşı, nadide nüshaların naçizdi nabzı nasılsa...
Objektifim omuriliksiz de onda olmamalıydım, ortalıklarda orospularca oynanmamalıydı olaylı oyunlar, olsun olsun oyum ona...
Ömürden ömür öldürdü, öfken de ödünçtü, önümdeydi önsözün; öyleyse ölüsü öpülsün, öncelik ölmeyenlere öyle mi ?
Pezevenk pembesiyle perişandı pelerini perinin, pervaneydi padişaha paftasızlar pervasızca...
Renklerden rüya, riyakar ruhsuzluklarım, rendelenmişti renk renk rampalarım...
Seni seviyordum da, sağlayamadın senkronu; sılada sırnaştım sensizliğe, sense susamadın sessizliğime, seçmiyorum sensizliği, severken sisli suskunluğun sedasızlığımı...
Şevkli şiirlerde şiddetleniyordu şırıltılarım, şuursuzca...
Tel tel tutuştu tutsak tabutlar tütsülerle, tarifsizdi Tanrılar, titrerken tiratlarda Tanrıçalar...
Ulurken uçurumda uçurtma, unutulduysa da ummazdı umudun umutsuzluğunu, unutma; urganı uyuşturur ustura... Uykusuzca uzar umutsuzluk; umutsuz uyuma !
Ümitsizlik, ümmeti de üzer; üstümüzde üşür üzüntüleriniz, ürperir üvey üzengileriniz...
Vadesi; veba vedaların vesselam, vedalarda vilayetimiz, velverelerle verilir...
Yazık; yazılana, yakılana, yakılınana yakında yalnız yağmurlar; yüreklice yürü, yüzün yüzsün yağmurla...
Zannedersin ki; ziyan zevklerimiz zira zorluyoruz zamane zincirlerini zindanlarda, zorlukla...

15 Eylül 2012 136 şiiri var.
Yorumlar