Affet Ya Resulallah

Affet Ya Resulallah

Biz sana nankör oldukca,sen bizlere daha çok yardım ettin.
Biz seni unutup yalnız kaldığımızı söylesekte,
Sen hep yanımız da oldun.
Biz şükür etmedik verdiklerine,
Sen rızkımızı kesmedin.
Sınavlarını gecemesekte affettin.

Affet Ya Resulallah

Kendimizi dünya'ya kaptırıp herşeyi unutsakta
Sen bizleri unutmadın.
Biz hiç birşeyi beğenmesekte,
Sen bizi beklentisiz sevdin,
Sen bizi kaşımız gözümüz,başarımız için sevmedin.
Biz yoktan vaar edildik.
Biz bunları unuturken,
Sen bizleri affetmekten vaz gecmedin.

Affet Ya Resulallah

Dilim Adını Zikretsin
Ruhum Muhammed Diye Haykırsın.

Affet Ya Resulallah


17/12/2011

01 Şubat 2012 58 şiiri var.
Beğenenler (4)
Yorumlar (3)
  • 9 yıl önce

    resulalah rızık vermedi saçma sapan şiir adı altında yazılar yazmayın.cahiliyeden hiçbir farkınız yok

  • 12 yıl önce

    Resulallah demek Allah'ın Resul'u, peygamberi demektir. Kitap verilen, yön göstermesi istnen elçi. Şüphesiz ki Muhammed'e biat Allah'a biattır. Bunu yüce Allah'da buyurur. Ancak rızık vermek, affetmek, dünya üzerinde beşeriyeti sınava tabii tutmak,yoktan var etmek yalnızca Allah'ın işidir, peygamber ise bunu bildiricidir. O yüzden zikir, övgü, şükür ve medet yalnızca Allah'ü Tealaya yapılır.Peygamberimiz bu konuda ümmetini uyarır, sakın beni diğer ümmetlerin peygamberlerine yaptıkları gibi büyütmeyin, ben sadece Allah'ın emirlerini ve buyruklarını size getirmek için görevlendirildim.. Peygamberi tabikide sevip sayacağız, salat ve selamlar getireceğiz, Çünkü Allah der ki, ben ve meleklerim ona salat getiririz. Siz de getirin. Ama medet, şefaat ve rızık yalnızca yüce Allah'dan dilenir.. Bu önemli ve çok ince bir konu olduğundan dile getirmek istedim, yanlış anlaşılmak istemem.

  • 12 yıl önce

    Cani gönülden kutlarım bizleri yaratan yüce allah için sözler satırlar kelimeler yetmez.Sen en ince ve en öz biçimde yazmışsın kutlarım. Allah uğruna yapılan her şey kutsaldır.Yüce allah'ın sevgisi ışığı herzaman üzerinde olsun.