Ağlamak İstiyorum

Boşaltmak istiyorum verdiğim her nefeste kinimi.
Islanmak istiyorum hüzün yağmurlarında doyasıya.
bir çocuğun masumiyetinde bulmak istiyorum kendimi.
Saf simaların yorgunluğunda kaybolan benliğimi bulmak
Ve doyasıya haykırmak istiyorum kendimi.

Ağlamak istiyorum.
İçimdeki tüm karamsarlığı döke döke.
Yol almaksa bu, geçmişten geleceğe.
Dönmek istiyorum ben,
Geçmişimdeki çocukluğa.

07 Haziran 2009 74 şiiri var.
Yorumlar (21)
  • 14 yıl önce

    çok güsel tam benlik ercan abim :)

  • 14 yıl önce

    Nedense genelde her insan çocukluğuna özlem duyuyor.İnsanlar çocukken sadece bugünü yaşadıkları için çocukluğa geri dönmek isterlermiş.Ama yetişkin olduğumuzda bazen geçmişte bazen gelecekte yaşayabiliriz. Keşke büyüdüğümüzde de her zaman bugünü yaşasak.Hayat dediğimiz şey zaten bugünden ibaret...

  • 15 yıl önce

    Ağlamak istiyorum. İçimdeki tüm karamsarlığı döke döke. Yol almaksa bu, geçmişten geleceğe. Dönmek istiyorum ben, Geçmişimdeki çocukluğa.

    aglamak aglamak gozyaslarinin icindekileri bosaltana kadar akmasi... ve gecmisteki cocukluga donebilmek.... tertemiz duygularla dunyadan habersiz yasamak cocukcasina.....

    aglayabiliyorsan yasayabiliyorsun demektir... tebrikler sair dostuma... 👍

  • 15 yıl önce

    aglamak istiyorum içimdeki tüm karamsarlıgı döke döke yol almaksa bu geçmişten gelecege dönmek istiyorum ben geçmişimdeki çocukluguma

    yüregine saglık çok begendim ercan sihirli degnek olsada geçmişe dönsek ne güzel olurdu akıcı ve duygulu bir şiir

  • 15 yıl önce

    Dön çocukluğum hayallerimin geniş caddelerine Umut balonum uçmuş elimden Mavi mavi göklere Elimde ne elma şekerim kalmış kan kırmızı renginde Ne de kuşları vurmak için sapanım. Şimdi yüreği yaralı kuş benim çünkü Ve de tadı yok hiçbirşeyin. Dön çocukluğum yalanın, riyanın, aldatılmanın olmadığı çocuksu düşlere. Dön ki ... İbret olsun dönmeye yeminli kahpe dünyanın Kahpe sevgilerine.

    GÜZEL ŞİİRİNDEN KALEMİMDEN BU MISRALAR DÜŞTÜ NACİZANE.... TEBRİKLER ERCAN..👍👍👍👍