A/hır Z/aman 1

Mavı gözlü,sarı saçlı, kurt bakışlı atamdır benim beyim,
Kandırdı emperyal alçaklar seni, ben sana ben ne diyeyim,

Gözlerini kan bürümüş, alçaklar ihanet eder v/atana ;
"Yurtta sulh,cihanda sulh"dememiş miydi? O büyük insan sana ,

Şimdi seni tarihin çöp sepetine atmak istiyor alçak,
Anla artık,geleceğin yine senin kendi elinden parlayacak.

İstersen gir tarihe,herç-ü merç içinde çek git s/onsuzluğa,
Ey Ulus! Kendine gel,nasıl dayanırsın bu o/nursuzluğa.

Tarihinden ne alçaklar gelip geçmiş,arayıpta bul/sana,
Bu hainler yok edeceklermiş seni,ne olur anlasana...

Sana artık ben ne desem! Baksana, yüreciğim kan ağlıyor,
Bizans'ın çocukları, benim yüreğimi ateşle dağlıyor.

Daldın derin uykularına uyan desem sana uyanmazsın,
Kendi çocuğuna ihanet içindesin,sen neden anlamazsın...

Şairlerin korkak olmuş,alçakların meydanlara doluşmuş,
Öyle bir kahpe,alçak, d/üzendir ki bu;kokuşmuşta kokuşmuş.

Silkin artık;bu karanlık,bu zillet,bu düzen hiç bitmeyecek
Bir beladır ki başında,sana bilmem neler neler edecek...

S/oyuna bak,s/oyun belli değil midir? Neler diyor bu alçak?
Gök kubbeden aşağılara mı insin? Başındaki al sancak...

İstersen kalk uyuduğun yerinden,doğrul, bak semaya bir zaman;
Uyursan;gök kubbe yarılacak,işte bak geldi a/hır zaman..

Bu bir a/hır zaman ise evlat evladı artık görmeyecek;
Deccallar çıkacaklar yerin dibinden kimseler bilmeyecek...

............................................................

24 Mart 2013 311 şiiri var.
Yorumlar (10)
  • 10 yıl önce

    Deccallar çıkacaklar yerin dibinden kimseler bilmeyecek......deccalda yecüc,mecücte her devirde faaliyetteler.gelipte ben deccalım demez kimse.Bazan kızıl bir rüzgardır,bazan emperyaldir.

  • 11 yıl önce

    sayfanıza gelişim ile şiir listenizin alt bölümlerine inmem bir oldu yokluğum da ne şiirler düşmüş maşallah sayfanıza

    beyitler bir bir ardına sıralanmış fevkalade güzel bir şiir çıkmış ortaya bakalım serinin diğer bölümünde neler neler görecegiz dost sayfanızda

    kutlarım Hüseyin bey ilhamınız bol olsun selamlar.

  • 11 yıl önce

    Günaydın sayın öğretmenim. Zatınızın bu kadar içli bu kadar duygulu hale gelerek,böyle bir şiir yazacağınız hiç tahmin etmemiştim.Gözyaşlarım isbatımdır.Beyit türü bilirsiniz mesneviyi çağrıştırır,yazması zor imlâsı kolay,ifade kudreti yüksek bir şiir türüdür ------Şairlerin suskunluğuna gelince:Çoğu muhallebi çocuğu ve yanlış ideolojiyle yönlendirildikleri içinde,milli hasletlerden yoksun,neredeyse midealist diyeceğim.Okuyanım kalmadığından -tanıksınız- ben de kurmaca aşk şiirleriyle kendimi oyalıyorum.Yazdığın bu muazzam eserin için, şapkamı çıkarır,sevgi ile gözlerinden öperim.T.C.korumak için ölesiye emek vermek gerekir.Alemin gâvuru,müslüman gözükenleri kul- lanarak topsuz tüfeksiz işgalini sürdürmektedir.Bakın Osmanlı hastaları- na,yüz karası hepsi.Sürdükleri saltanat patışahları bile çatlatır,almadıkları sadece bir kaç karı kaldı,onu da Allah bilir.Sevgilerimle.Çiçek..İzmir..T.C.

  • 11 yıl önce

    Sözün bittiği yer. Yorum yazmak değil, dizeleri anlamaktır asıl olan. Çünkü anladıkça kendimize geleceğiz. Çünkü anladıkça ne yapılmak isteniliyor, bileceğiz. Yürekten kutluyorum öğretmenim. Nice paylaşımlara... Esenlikler içinde...

  • 11 yıl önce

    İstersen kalk uyuduğun yerinden,doğrul, bak semaya bir zaman; Uyursan;gök kubbe yarılacak,işte bak geldi a/hır zaman..

    Kutlarım

    Emeğe sonsuz saygılar.