Anne

Senden sonra gün yüzü göremedim hiç anne
Yaprak gibi savrulup durdum orda oraya
Diktiğin o gülleri deremedim hiç Anne
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya

Sağlığında sesini duymak bile yeterdi
Yavrum dediğin zaman her üzüntüm biterdi
Hayalin gözlerimin önünde hep tüterdi
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya

Hasretinden eridim Annesizlik çok zormuş
Öksüz kalan yavrunu kim aramış kim sormuş
Birileri ölenle ölünmez hep diyormuş
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya

Benim dert ortağımdın hep teselli ederdin
Sıkma tatlı canını takma kafana derdin
İçin kan ağlasada yüzüme hep gülerdin
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya

Kabrine gelişimde her selam verişimde
Toprağına sarılıp her dua edişimde
Ruhun duyup görüyor beni ah çekişimde
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya

Meğer senin sevginle hep ayakta kalmışım
Sanma ki senden sonra ben dünyaya dalmışım
Allah'a şükür senden çok helallık almışım
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya

13 Mart 2013 5 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 11 yıl önce

    Gönülden sever anneler temiz ve hesapsız... Duygu ve anlam yüklü bir şiir okudum. tebrik ederim. saygılarıla...