Anne
Senden sonra gün yüzü göremedim hiç anne
Yaprak gibi savrulup durdum orda oraya
Diktiğin o gülleri deremedim hiç Anne
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya
Sağlığında sesini duymak bile yeterdi
Yavrum dediğin zaman her üzüntüm biterdi
Hayalin gözlerimin önünde hep tüterdi
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya
Hasretinden eridim Annesizlik çok zormuş
Öksüz kalan yavrunu kim aramış kim sormuş
Birileri ölenle ölünmez hep diyormuş
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya
Benim dert ortağımdın hep teselli ederdin
Sıkma tatlı canını takma kafana derdin
İçin kan ağlasada yüzüme hep gülerdin
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya
Kabrine gelişimde her selam verişimde
Toprağına sarılıp her dua edişimde
Ruhun duyup görüyor beni ah çekişimde
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya
Meğer senin sevginle hep ayakta kalmışım
Sanma ki senden sonra ben dünyaya dalmışım
Allah'a şükür senden çok helallık almışım
Dertten ağaran başı vurdum ordan oraya


Gönülden sever anneler temiz ve hesapsız... Duygu ve anlam yüklü bir şiir okudum. tebrik ederim. saygılarıla...