Annem Anneler Günün Kutlu Olsun

Güne gözlerimi acmak istemedim bugun,
Dünya gülük gülistanlikti oysa,
Herkeslerde heycan dolu bir kosturmaca,
Yüzlerde heyecannin verdigi merakli bir gülümseme...
Ama.! Ama benim icin kapakranlikti bu dünya.
Yüzümde gülümsemenin yerini alan,
Sadece özlem dolu bir hüzün...
Cok cok özel bir gündü tüm dünya icin,
Herkesler Anacigina sarilacak,
SkI sIkI sarilirken nefesleriyle onlari nerdeyse iclerine cekeceklerdi.
Gurbettekilerde ahizenin ardindan sanki onlari görüyor gibi,
Özlemlerini anlatirken,yüreklerinde onlarla bir olacaklardi...
Ya ben.! Ya ben.!
Ne anam vardi sesini duyabilecegim,
Ne sarilip koklaya bilecegim,
Ne ahizenin ardindan sevgimi anlata bilecegim,
Nede elini öpmekten bikmayacagim.
Yavrularim sarilirken bana bu gün,
Yüzümdeki tebessümün ardinda,
Yüregim yandi yandi gözyaslarimi icime akittim Anam.
Ilk defa Annem anneler günün kutlu olsun diyemedim.
Senin sesini duyup,sesinden bana yansittigin Yavrum deyisindeki sevinci duyamadim.
Gözlerim doldu doldu akti bugun,
Sana olan özlemimi kimselere diyemedim...
Annem ne olur bu gece rüyalarima gel,
Sana Annem deyip sarilip koklaya bileyim.
Mubarek ellerini rüyalarimda olsun öpebileyim.
Annem anneler günün kutlu olsun diyebileyim.
Seni cok özledim Annem seni cok özledim.
Özlemle yanan yüregimle sana sesleniyorum.
Annem anneler günün kutlu olsun

14 Mayıs 2009 117 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (5)
  • 15 yıl önce

    Cok cok tesekkürler yaptiginiz güzel yorumlar icin.Annelerimiz bas tacimiz degilmidir?Kaybetdince yoklugunu dahada derinden hissediyorsunuz.Yasarken kaybedebilecegi insanin aklina bile gelmiyor,yakistirmiyor ölümü cünki.onlarsiz bir hayat düsünülmüyor.Tüm annelerimizin gecte olsa ANNELER GÜNÜ KUTLU OLSUN.Saygilar.

  • Annenize Allah'tan rahmet sizede sabır metanet dilerim Başınız sağ olsun Bende annemi geçen yıl kaybettim Çok zor annesizlik Sizde bir annesiniz bende sizin geçmiş anneler gününüzü kutlar nice nice anneler günü görmenizi temenni ederim Aslında ben aynı gün kutlamıştım fakat siz bildirimlere vakıf olmamışsınız

    Şiir içinde gönlünüze yüreğinize sağlık tebrikler😙😕👍👍👍

  • 15 yıl önce

    kutsal biriciklerimize ne yazsak, ne söylesek az gelir. ödeyemeyiz bizim için aldıkları tek bir nefesi bile.

    duyguluydu yüreğinizin iz düşümü. özlem doluydu. tebrikler şiire

  • 15 yıl önce

    Herkesler Anacigina sarilacak, SkI sIkI sarilirken nefesleriyle onlari nerdeyse iclerine cekeceklerdi. Gurbettekilerde ahizenin ardindan sanki onlari görüyor gibi, Özlemlerini anlatirken,yüreklerinde onlarla bir olacaklardi... Ya ben.! Ya ben.! Ne anam vardi sesini duyabilecegim, Ne sarilip koklaya bilecegim, Ne ahizenin ardindan sevgimi anlata bilecegim, Nede elini öpmekten bikmayacagim. Yavrularim sarilirken bana bu gün, Yüzümdeki tebessümün ardinda, Yüregim yandi yandi gözyaslarimi icime akittim Anam. Ilk defa Annem anneler günün kutlu olsun diyemedim. Senin sesini duyup,sesinden bana yansittigin Yavrum deyisindeki sevinci duyamadim. Gözlerim doldu doldu akti bugun, Sana olan özlemimi kimselere diyemedim...

    Yüreğine sağlık CANDOSTUM.Anneler günün kutlu olsun.

  • 15 yıl önce

    😥😥😥 tebrikler hüzün koktu sayfa😙