Artık Gidiyorsun

Artık gidiyorsun, ve sanırım sonundayız bir aşkın.
Farkında mısın? İlk defa suskunum gidiyorum demelerine, ilk defa gitme demek gelmiyor içimden sana, ilk defa hazırım gidişine.

Artık gidiyorsun sonuna geldik bir aşkın, hangi yöne gitsem çıkmaz sokaklar, hangi yöne baksam senden bir iz var.

Biliyorum en çok beni yoracak yaşanmış olanlar, nasıl olsa sen çabuk unutursun, zira alışkınsın beni unutmalara.

Sözler anlamsız artık, ilk defa hoşça kal demek gelmiyor içimden sana, ilk defa mutluluklar dileyemiyor, ilk defa sarılmak gelmiyor içimden sana.

Çok fazla konuşmak istemiyorum yorgunum zira, hadi git artık bırak beni baş başa kalayım geceler ile, bırak ay ışığında sensizliğe söyleyeyim şarkıları, bırak yakamozlar vurur iken gönül limanıma seni yazayım satırlara.

Nasıl olsa anlamı yok senin için gözlerimden akacak yaşların, nasıl olsa ağlamazsın ardımdan biliyorum.

Artık gidiyorsun, yalan bakışların aydınlatmayacak karanlık dünyamı, yalan sözlerin okşamayacak kalbimi, yalan gözlerin döndürmeyecek başımı.

Biliyorum dönmek isteyeceksin bir geri, Unutmuş olacağım gözlerinin rengini, unutmuş olacağım yalan sözlerini, unutmuş olacağım son baharlar eşliğinde dökmüş olduğun hayallerimi. döndüğünde bulamayacaksın eskisi gibi sana sevdalı birini.

Farkında mısın?
İlk defa çok kararlıyım unutmaya seni, ilk defa sevmek istiyorum yerine birini, seni bana hatırlatacak her şeyi yakmak savurmak istiyorum ,ardın sıra küllerini.

Artık gidiyorsun
Hangi yöne gitsem çıkmaz sokaklar,
Hangi yöne gitsem senden bir iz var.

Sonundayız bir aşkın,
Bakışlar şaşkın,
Sen gitmelere,
Ben unutmamaya alışkın.

15 Ocak 2018 72 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar