Aşk

Aşkı seninle yeniden tadıyorum
Değişik birşey istiyorum
Bu sefer içinde acı yok
Acaba bana bunu verebilecekmisin?
Beni gerçekten sevebilecekmisin?






Ne desem bilmiyorum ama;
Az da olsa değişmişimdir umarım.
Hani bir söz vardır ya:
'Giden gitmiştir gittiği gün bitmiştir....' ile başlayan
O geliyo aklıma ayrılık olunca ve düşünüyorumda
Gerçekten öle ya ne değer veriyorum ki
Giden bir kişi için!





Keşke beni düşünen,
Keşke beni gerçekten seven biri,
Çıksa karşıma beni mutlu edecek
Beni yarı yolda bırakmıyacak....

25 Ekim 2009 13 şiiri var.
Beğenenler (2)
Yorumlar (10)
  • 14 yıl önce

    Keşke beni düşünen, Keşke beni gerçekten seven biri, Çıksa karşıma beni mutlu edecek Beni yarı yolda bırakmıyacak....

    İnanıyorumki karşına öyle biri çıkacaktır sana aşkı anlatacak sana aşkı yaşatacak seni senden daha çok sevecek biri mutlaka çıkacaktır.Evet giden gitmişse yapacak bir şey yok tabiki.Ama hayat uzun bu duyguları yaşayacağın uzun zaman var.İnşallah aradığın sevgiyi aşkı bulursun.Ama asla hayatında KEŞKE lere yer verme.Yürekten kutlarım güzel bir şiirdi.Sevgilerimle canım kardeşim..

  • 14 yıl önce

    Aşka hasret yanan bu yürek umarım aradığını bulur...

    👍👍👍👍 tebrikler Sevgili Mümeyra....

  • Son kıta hakkında yorum yapayım mı ? Yapayım Yapayım !

    Keşkeler bazen fayda etmiyor, Hiç beklemediğin bi anda mutluluk geliveriyor- Ve yine anlamsızca çekip gitmesini de biliyor. Yani keşkelerle yaşamak ölmek gibi bazen.

    Şiirsel olarak bakarsak şiire, Başta birinden anlatılıyor Ardından hikaye açılıyor Sonunda da keşkelere kadar uzanıyor.

    Mutlu ve umutlu şiirler yazabilmen için, Mutlu ve umutlu olman mı gerekiyor ? Nerdeyse 1 ay olacak şiir yazmıyorsun. Bir şiir yaz mutluluğu anlat Bir şiir yaz içine umudu akıt Ve öyle bir şiir yaz ki, Çile,dert,keder-yazdığın o şiirde katledilsin Bir daha sana gelemesin. İnadına yaz Mutluluğu yaz.

    Ama yaz ! 👍

  • 14 yıl önce

    Keşke beni düşünen, Keşke beni gerçekten seven biri, Çıksa karşıma beni mutlu edecek Beni yarı yolda bırakmıyacak....

    tebriklerimle güzel mısralardı okuduklarım

  • 14 yıl önce

    dilerim bu defa hüzünler

    ayrılıklar uğramasın gönül yurduna

    tebrikler hümeyram

    sevgiler yağsın gönlüne 👍