Aşk Güzel Şeydir

Sevmek güzel bir duygu,gönüllerin sevinci.
Kazanılan aşk ise yürekteki bir inci.
Görünce dil tutulur,yok olur,söz bilinci.
Sevdaya tutulanın, pembedir düşüncesi.

Uçurur mutluluktan, başka yere kondurur
Dinler hüzzam şarkılar,ateşini söndürür.
Kavak yeli estirir,etrafında döndürür.
Yüreğini hoplatır,, vuslatın düşüncesi.

Görmez kötü huyunu, melek olur gözünde.
Çiçek bahçesi kalbi, güller açar yüzünde.
Doyum olmaz sohbete,ballar akar sözünde.
Görmez kimseyi gözü,yok olur düşüncesi.

İki kalp bir olur da , aynı umutla atar.
Menekşeleri koklar,sevgisine renk katar
Gizemlidir bakışlar,kalbe kıvılcım saçar.
Yüreği kıpır kıpır,aşktır tek düşüncesi.

Büyük bir özlem duyar, elini tutmak için.
Gezer durur peşinde, yüzünü görmek için.
Gün boyu haber bekler,sesini duymak için.
O nu çok mutlu eder, kavuşma düşüncesi.


Ülkü Ahıska.
27.10.2009

27 Ekim 2009 139 şiiri var.
Yorumlar (58)
  • Dinledikçe dinleyesi okudukça okuyası geliyor insanın teşekkür ederim bu güzel şiiri paylaştığınız için

  • 14 yıl önce

    öyle özgün bir ses tonunuz ve vurgulamalarınız var ki ...dinlemeye doyamıyorum...emeklerinize sağlık 🙂

  • 14 yıl önce

    Sevgili arkadaşlarım. Sahifeme uğrama nezaketi gösterip yorum zahmetinde bulunduğunuz için ayrı ayrı teşekkür ediyor,selam saygı ve sevgilerimi gönderiyorum

  • 14 yıl önce

    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

    Uçurur mutluluktan, başka yere kondurur Dinler hüzzam şarkılar,ateşini söndürür. Kavak yeli estirir,etrafında döndürür. Yüreğini hoplatır,, vuslatın düşüncesi.

    Görmez kötü huyunu, melek olur gözünde. Çiçek bahçesi kalbi, güller açar yüzünde. Doyum olmaz sohbete,ballar akar sözünde. Görmez kimseyi gözü,yok olur düşüncesi.

    İki kalp bir olur da , aynı umutla atar. Menekşeleri koklar,sevgisine renk katar Gizemlidir bakışlar,kalbe kıvılcım saçar. Yüreği kıpır kıpır,aşktır tek düşüncesi.

    Büyük bir özlem duyar, elini tutmak için. Gezer durur peşinde, yüzünü görmek için. Gün boyu haber bekler,sesini duymak için. O nu çok mutlu eder, kavuşma düşüncesi.

    ÇOK MUHTEŞEM DİZELER, HELE ÇOK HARİKA DA YORUM EKLENİNCE DAHA DA DEĞERLİ OLMUŞ, EFENDİM EMEĞİNİZ VE DUYGU YÜKLÜ YÜREĞİNİZ VAR OLSUN, NİCELERİNE, SAYGILARIMLA.

  • 14 yıl önce

    Şairim o pembe düşlerime hiç kavuşamadım ki ben ondandır dizelerinde bir başka efkarlandım .. -haydi saki doldur bu kadehi... -yooo aslında ne gerçeklerini itip duruyoruz elimizin tersiyle.Biz aşktan korkuyoruz. ya da aşka aşık olmaktan korkuyoruz.. -Sevenler bekleyedursun aramak mı.. -Vuslatı mahşere ...

    kalemine o naif yüreğine bin sağlıkla cannn