Aşk Uyudu Gözlerinde

İsmin aydınlandığı vakit aşk uyudu mesafede
Ben yorgandım sen yastık
Bir ağaç nasıl göremediği rüzgara boyun eğer
Ben toprağına gömülürüm
Yüksek yüksek
Ev kurduğum yer
Ah ne olurdu ben yaşasaydım köyünde
Kına gecesi gözlerine bir aşk sürseydim

Bir medeniyet havası süzer gözlerin...

Of
Sessizlik bağırıyor
Uzandım kanepeye
Zaman ne çabuk geçiyor
Kapat gözlerini güneş utansın
Döküldü sözcükler, haydi yokluğumu dinle
Özne yüklem sere serpe,sen sere serpe,sus pus

Bir şiir finalidir gözlerin...

05 Haziran 2009 58 şiiri var.
Yorumlar (28)
  • 15 yıl önce

    👍👍👍ooooof çok güzel olmuş ya tebrikler...👧

  • 15 yıl önce

    Altı ay önce tanıdığım bir genç şair durmaksızın şiiri aramaya çıkmış. yorulmak bilmiyor. Araştırıyor su gibi yatağını arıyor. bu yatak üslüp ya da özgünlük olmuş. Araştırdıkça yazıyor yazdıkça araştırıyor. Ama bir gerçek var ki her geçen gün Günay, bir sonraki günde aynı Günay değil. buna değişim deniyor. değişimin iki yönü vardır. Olumlu ve olumsuz. Günay olumluya giden bir değişimde yol alıyor. Şiirde buluş yapıyor. Bir başka bakmayı düşünüyor. Aşka söylenmemiş söz peşinde. şairliğin felsefesini kavramış. Rahat söylemenin kendi duygularını şiir ovasında dolu dizgin sürmeyi öğreniyor. attan düşmeleri bitmiş usta bir jokey olmuş.şiir atı nicelerini üstünden atıyor.çünkü şiir yazılırken kimi zaman şair şiire yön verir kimi zaman da şiir şaire yön verir. bu onula bütünleşmenin neticesidir. İl bölümde şair şiire yön vermiş ama ikinci bölümde şiir şaire hükmetmiş. işte o zaman şiir denen güzellik uyum içinde okuyucusuna sunum olarak geliyor. beğeniyi toplayıp ki şiirde hep aradığımızdır o, yeni bir yolculuğa hazırlıyor bizi. Beğeni sosyolojik bir güdü ki kimi zaman diğerlerinin önüne geçer. Beğeniyorum şiir sevdanı ve şiir yazmanı. Tebrikler Günay can.

  • 15 yıl önce

    çok güzeldi kutluyorum 👍👍👍

  • 15 yıl önce

    tebrıkler dostum harıka harika 👍👍

  • 15 yıl önce

    Ne güzel şiir,

    Ne anlamlı mısralar,

    Tebrikler Mücahid.