Aşka Gözdağı Poetik İtiraflar

Bilinmeyene üflerken medyum nefesini
Madam Siruş
Ermeni kızı Aline'nin boynunda ellerim

Hükme bağlanmış suçlarımdandır;
Ahşabı karaya çalan meczup evin
Şakakları çökmüş kilerinde
İşlediğim güdümlü cinayet!

Ermeni mahallesinde Beykoz'un
On çeşmeli sebil gözlerden
Kana kana içtiğiniz kaynağı belirsiz su
Gözyaşlarım!.
.
Doğduğum toprağın
Genleri kaynaklı mıdır bilinmez
Tasviri mümkünsüz bir gariplik var
Cismim mahreminde
Kim bilir
Belki de bu yüzden
Aykırı dizeler oldum girdiğim hayatlara
Uyaksız bir gücün dölü
Uyaksız bir yaratılmışlık

İlkin
Güvercin beslediğim damlardaki
Komşu teyzeler fark etti garipliğimi
Sonraları anladım
Ne de iğretiymiş
Anne şefkatli şehvetleri!

Gençlere hayat dersi veren şoför Ahmet'i
Çamlık tenhasında
Kepçe Cemal ile öpüşürken yakaladım sonra
Yaralı ayı hüznü yayılırken kılcallarıma
Ana avrat sövdüm Kepçe Cemal'in sülalesine
Sık sık
Kuş avlamaya giderdik biz çamlığa....
.
Anı defterim bile sakıncalı yayın...

Apar topar yolculuklarda
Ay ışığına endeks molalı hayatlara
Servis veren işletmelere benzer sevdalarım

Ben acının tutku erekte eden
Keder harmanıyım!

Ezberleyip unuttuğum
Nice ıslık ezgisi rüyalarımda...

Bu yüzdendir zamansız uyku terklerim
Yastığımın altındadır tüy kalemim
Döşeğim;
Doldukça yıkadığım karalama defterim

Ah o
Kılcallarımda gezinen
Yaralı ayı hüznü
...!
Ürkek bedenlere ciddi tehdit

Ölüm korkulu her çıplak bedene
Koşulsuz teslimiyettir
Ellerimin tatminkar hoyratlığı

Ve Kırıldığında
Çıplak bedenlerin ışığı prizmamda
Sevgisiz vadilerde aşk arayan
Akbabadır gözlerim

Yine aynı şeyi yapıyorum!

Her elime alışım kalemi
Detaylı bir Curriculum vitae bana dair...

Tanı istiyorum bendeki adamı
Tanı ki
Melodim her çalınışında gitarında
İşlevselliği kalem tutmaya da yarayan
Entellektüel parmaklarına
Ayı dişinden pena olayım...


NOT
Curriculum Vitae = CV. (Özgeçmiş-Yaşam öyküsü)

28 Mayıs 2012 135 şiiri var.
Yorumlar (12)
  • 11 yıl önce

    uvvvv .... korktum ... hem de çok ....

    şu cemalden de allah korumuş sizi :)) büyük geçmi olsun.

    farklıydı, çarpıcıydı.kutlarım değişik mercalara taşıyandı ruhumu.

    demek ki dedim kendi kendime ...kutlarım sayın şair.kıyısız saygımla.

  • 12 yıl önce

    ilginç ve bir o kadar güçlü anlatım. tebriklerimle, teşekkürler günün şairine.

  • Varolasın değerinin paha biçilmezliği sebepli özümün en korunaklı yaşam alanını emrine amade ettiğim can dostum usta şair varolasın... Selamlarım uzağının diyarlarına taşır sevgilerimi...Şiirle hep...(C.Ç.)

  • 12 yıl önce

    Hic sasirmadim siirin burda olmasina

    cünki Sair burda

    kalemiyle kuslarin kalbinden gecen

    Susup okumaliyim...

    siirle hep, can dostum

  • Değerli dostlar beğenileriniz ile değer kattınız şiirime her birinize gönülden teşekkürler varolasınız...Ve elbette şiirimi güne değer bulup ana sayfaya taşıyan çok değerli Şiirkolik edit kodrosuna özüme yaşattıkları onur ve mutluluktan dolayı minnettarım...Saygımla.