Aşkım(2) Hiç Bitmez Bu Yazım

(AŞKIM NASILDA DA BİRDEN BİRE VAR OLUVERDİN HAYATIMDA)
(SENDEN ÖNCE Sİ VE SONRASI DİYE İKİYE BÖLÜNDÜ DÜNYAM)
(HANİ HEP DERDİN YA BANA ANLATSANA GEÇMİŞİNİ DİYE)
(HİÇ BENİ BANA SORMA,CANİ GÖNÜLDEN ANLATAMAM BENİ SANA)
(YANLIŞ ANLAMA ANLATACAK BİŞEYİM YOK DEĞİL SANA DİYE SANMA HA,)
(İNAN OKADAR ÇOKKİ HANGİSİNİ ANLATSAM SANA BİLEMİYORUMKİ)
''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''"""""""""""""""""''''''''''''
(sen ilktefa değer verensin bana ve ben senin değerini bilmeyen)
(sen ilk aşkım diyensin bana ve ben senin aşkına layik olmayan o kişi)
(ama sen herzaman aklımda,bedenimde aldığım nefesimde kalbimin)
(en derindeki ucla köşesindeki yerındesin....................................)
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
(bazen düşünüyorumda,hani olurda beni bırakıp gidersen birgün diye)
(inanırmısın o an ecel kapımı çalıyo sanki,nefesim daralıyor yerimden bile kımıldayamıyorum)
(zangır zangır tıtrıyorum ama hiç üşümekten değil,korkudan yar korkudan,seni kayıp etme korkusundan)
(ölümden bile korkmayan ben,sen gidersin diye ölüyorum korkudan)
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
(belki diyceksinki sözleri yalan vefasız yarim,sen beni gerçekten hiç sevmedinki)
(ağladığında gözlerinden akan yaşlar bile sahteydi,aynı bana olan aşkın gibi)
(yok gülüm yok,bunların hiç biri yalan değilki,ben sana hiç yalan söylediğimi bilmemki)
(heleki seni seviyorum derken bitanem ben sana hiç yalan söylemedmki)
""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
bilmem inanırmısın bana ama şuanda son nefesimdeyim,aşkım ben simdi ölmeye hazırlanıyorum.hazırlanıyorum ama sen bu veda şiirimi okuduğundaben çoktan ölmüş olacağım.deme bana vedamız böylemi olacaktı,ağlama ardımdan hani hep derdin ya değmezki sana.ağlama işte aşkım değmez bana ağlama aşkım değmez ki bana........
evet bi ısyanım var ama sana değil hayata,beni insanlarda soğutanlara bu dunyadaki zalim kullara.aşkım var farset ki ölmedim gidiyorum çok uzaklara,yada olmadım ben hiç hayatın da,BU ARADA LUTFEN SÖYLEYİN DOKTORLARA ÇIKARMASINLAR MERMİYİ KAFAMDAN,BARİ ÖBÜR TARAFA BI O KALSIN SENDEN Bİ HATIRA...........
"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
........bu şiirde ayrılık var,elveda denemeden biten...bu şiirde aşk var,mutlu sona varamayan.....bu şiirde ben varım aşkına kavuşamayan.....
SİMDİDEN BU ŞİİRİ OKUYUP BEĞENEN BEĞENMEYEN,YORUM YAZAN YAZMAYAN HERKESE ÇOK ÇOK TŞKR EDERİM...SAYGILARIMLA EMRE ÇENGEL......

14 Kasım 2008 15 şiiri var.
Yorumlar