Ayrılık Rüzgarı

Yine bir gece yarısı.
Karanlıklar içinde yapayanlızım.
Elim cebimde dolaşıyorum.
Boş sokakları.
Sessizce....
Her adımımda hissediyorum.
Boşa geçmiş zamanlar.
Hadi boş ver diyor .
İçimden gelen bir ses.
Buda geçer zamanla.
Hava açık ama hafiften bir soğuk.
Yıldızlar var başucumda.
Kafamı kaldırmış bakıyorum.
Yıldızlara.
Göremedim seni yıllar boyunca.
Belkide unuturum zamanla.
Hüznü,Hatırayı,Sevmeyi.
Yanlız ve tek başıma.
Bir ses geldi kulağıma.
Dönüp baktım kimse yok.
Etrafımda.
Hani derler ya aşık olana.
Galiba bende oldum.
Leylası olmayan bir Mecnuna.
Ey sevgili duyarmısın beni.
Sen sıcak yatağında.
Ben ise bomboş sokaklarda.
Bumuydu senin büyük sevdan.
İkimizde ayrı ayrı diyarlara.
Ayrılık Rüzgarı savurdu.
Bir anda.
Seni başka sevdalara.
Beni satır başlarına.
Bumuydu istediğin.
Mutlu olman tek dileğim...
Saygılarımla
28/07/2009

13 Ekim 2009 87 şiiri var.
Yorumlar (29)
  • 14 yıl önce

    Ben bu siirinizi butun olarak cok begendim, tebrikler.

  • 14 yıl önce

    Değerli şaiirim tebriklerimi iletiyorum...İnşallah kabul buyurur sunuz ? Teşekkürler Güzel bir paylaşım...

  • 14 yıl önce

    güzel bir ayrılık ve hasret şiriydi tebrik ederim saygılarımla

  • 14 yıl önce

    Tabi özel isimler her yerde baş harfleri büyük olarak yazılır.

    İyi şiir yazmak için sadece edebiyata ya da iyi bir bestekar olmak için sadece kabiliyetli olmak yeterli değildir. Çalışmak, çalışmak, okumak, bol, bol da iyi usta şairlerimizden öncelikle okumak gereklidir. Ve sürekli daha iyinin arayışı içinde olmak gerektir.

    Bu yazdığım konuları kendim için de her zaman düşünmüş ve uygulamaya nasıl daha iyisini daha iyiyi yakalayabilirim diye çalışırım. Yani hepimiz için geçerli olmazsa olmazlardır.

    Evet şiirinizi okudum beğendim daha iyiyi yapabileceğinizi hissettiğim için de arzu ve isteğiniz doğrultusunda bilgilerim dahilinde haddim olmayarak eleştirdim. Umarım bir katkıda bulunmuşumdur.

    Sayfanızı takip etmeye çalışacağım...

    Kutlarım başarılarınızın daha daha iyiye doğru yol almasını temenni ederim.

    Saygılarımla...👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍ud83cudfbbud83cudfbbud83cudfbbud83cudfbb

  • 14 yıl önce

    Merhaba değerli dost isteğinizi biraz gecikmiş olarak seve seve yerine getirmeye karınca kararınca yerine getirmeye şiirinizi yorumlamaya ve eleştirmeye çalışacağım. Şiir duygu açısından çok yoğun olmasa da okuyana hissettirebilecek kadar. Dilbilgisi kurallarına da uyarsanız (eğer noktalama işaretleri kullanacaksanız şiirin tamamına uygulamanız gerekir. Bazı şairler noktalama işaretleri kullanır ve şiir de benim vermek istediğim duygu ve yorum hissedilsin ister bazı şairler de biri de benim şiir de noktalama işaretleri kullanmayıp okuyucunun duygusuna ve yorumuna bırakmak ister.)karar sizin fakat kullanacaksanız şiirin tamamına ve doğru olarak kullanmanız gerekir.

    Ayrıca; yazım kurallarına da özen gösterilmeli ve doğru yazılmalıdır. Örneğin: soru sorarken vurguların ayrı yazılması gerektiği gibi.(Bu muydu istediğin?)

    Ayrıca; Şiirin baş harflerinin tamamı büyük harfle (sizin uyguladığınız gibi) ya da tamamı küçük harflede başlayabilir yalnız siz tamamını güzel Baş harf büyük olarak uygulamışssınız fakat Cümle içinde de zaman zaman her kelimenin baş harfini de büyük yazmıssınız. Örneğin: Hüznü,Hatırayı,Sevmeyi(olması gereken: Hüznü, hatırayı, sevmeyi)

    Devamı var...