Baba Nerdesin 4

Sen gideli

3 doğumgünü
3 yılbaşı
6 bayram
2 babalar günü

Toplamda
926 gün

Bilmem kaç
nefes alamadığım saniye,

Bilmem kaç
özlem dolu, eve geliş vakti,

Bilmem kaç babam arayacak mı bugün acaba? bekleyişi ile dolu an,

Bilmem kaç...

?unuttu seni o ?
boşuna bekleme diyen yastık yüzü ıslak sohbetler geçti

bilmiyorum..

..

Ama hala yüreğimin bir yanı,
tırnağımın etten ayrılmayı reddeden o içe dönük tarafı..

..

Vazgeçmedi işte seni beklemekten..
...

İçimden bir ses,
Yeni bir yaşa girerken eylülün 28. hüznünde
Bir gün kocaman bir çiçek gelicek!!- babandan- dedi hep..
Ya da bir bayram arifesinde,
Evet ihtiyacın yok ama bir çift çorap bulacaksın : )dedi paspasın üstünde
? baban etiketli?

Bir gün,
Ah be kızım,benim suçum değildi..hani en son geçirdiğimiz yılbaşı birlikte olamamıştık ya ailecek..o yüzden ayrıldı yollarımız, ama bu yıl kızımsız bir yıl daha geçirmek istemiyorum? diyen bakışlarıyla elinde bembeyaz bir sayfayla gelecek baban dedi..
Bıkmadan usanmadan..

Bıkmadan usanmadan seni çağırdı durdu işte delice...

..

Sen bıkmadan usanmadan,

?gelmedin-

.......

Ben sana ne yaptım baba??
Hıı?
Peki...Ne yapmadım?!?

...

Saygısız olmadım mesela değil mi?
Merhametsiz olmadım!
Sırtına yük olmadım!
Namussuz olmadım!!!
Hırsız olmadım!
Olmadım işte!?!?!??!?
olmamda-

Ee PEKİ TAMAM AMA
O ZAMAN NEDEN????
....
Neden dirseğinin diğer tarafındayım ben babaaa?
...

Bak..doğum günüm geçti..
Bayram kapıda...
Yeni bir yıl ona keza...
ve tüm bunlar olup biterken,

neden ?
...
neden acıtmıyor yokluğun artık baba?
ve neden artık senden nefret bile edemeyişim...
...

Hı Baba ?

02 Aralık 2008 64 şiiri var.
Beğenenler (3)
Yorumlar (11)
  • 15 yıl önce

    kısmet sende baba bendede ana kızlar babacı olur bilirim kızlarımdan bensiz duramazlar ben onlarsız duramam bence sen içindeki baba sevgisini yinede yok etme ben anamın sevgisini beni sevmediği halde yok etmedim ama yok sayıldım şiirin çok dokunaklıydı dilerim bütün bayramların yaş günlerin hep mutlu ve huzurlu geçer tşkr

  • 15 yıl önce

    başınız sağolsun yavuz bey..belki az çok tanımışsınızdır yazılarımdan.."ölüm" dendiğinde sus pus olur benim kalemim..çırpınırım..birşey söyleyemem.. amaaa,yaşarken beni ihmal eden davranışlarıyla içimdeki çocuğu hayal kırıklığına uğratan kişi ne yazık ki önemsemeyeceğim herhangi bir insan değil..ne yazık ki değil.."baba"m.. nefret kısmına gelince..sizi temin ederim,ben kendisinden nefret (bile) etmiyorum (artık) keşke onu hep güzellikleriyle hatırlayabileceğim seviyede tutabilseydi aramızdaki bağı..olmadı.. yabuz bey,babanız için tanrıan rahmet,size sabırlar diliyorum tüm kalbimle..

  • 15 yıl önce

    Benim babamsa,tam 29 gün önce;bir daha hiç geri dönmemek üzere gitti.

    O yokken ilk kez bir bayram,sonrasında ilk kez bir yılbaşı geçecek.

    O yokken,dün hastanede yetmeyen paramı tamamlamak için,ilk kez "DOST" dediklerimi aramak zorunda kaldım.

    İlk kez,"Babam nur içinde yat,cidden yokmuş dost" dedim.

    İlk kez bu kadar özledim babamı. İlk kez bu kadar anladım babamı. İlk kez bu kadar ağladım babama.

    Gölgesi bile yeterdi oysa..Bir gölgesi,her şeyi alt edecek güçteydi onun.

    Herkes yaşadığı kadarını bilir elbet ya,baba başka bir şeydir.

    Nefret etmeyin ondan olur mu?

    Sevgiyle

  • 15 yıl önce

    hayır... ne yazıkki sana karşı ilk kez hayır ablasım... ben "bapişkoyu" seviyor(d)um..adı baba olanı değil.. ve ne bu bayram ne bir başka yeni yıl..bundan sonraki tek duam benden uzak mısıra padişah olması.. üzgünüm...

    ve böyle söylediğim için belki beni sevmezsin eskisi gibi..ama vebali sana yalan söylemekten daha fazla acıtmaz canımı..

    ben seni hala çok seviyorum.. iyi ki varsın..

  • 15 yıl önce

    "yokluğunun kanamasıdır geleceğim..."Sevgili hakan can..keşke anlayabilseydi giden..ama anlaşılmışım..güzel kılan bu..teşekkür ederim..

    sevgili asiye gül..ben sanırım o özlem ve nefret eşiğinide aştım..şimdi sadece adı bilinmez olandır baba demek benim için..çok teşekkür ederim paylaşımına..

    canım hümeyra..çok teşekkür ederim..Yüreğimin acısını geçirebilecek bapişkomu,babam gittikten sonra koruyamadığı için kızının gözünde..sanırım ben kaybettim o şansımı..ama dilerim sen bulursun birtanem..dilerim..

    Sn.Zekeriya bey,övgü ve eleştirileriniz önemliydi..dikkate alacağım. tşk. ederim..