Başımıza Gelenler /haiku

Bir bilen vardı
hiçbir şey bilmez iken
'Dün-dündür' her gün! ..


'Benim memurum
iyi bilir işini '
Zengine çok dost


' Yargı da ne ki;
ulemâya soralım '
Hukuk Devleti!

19 Ekim 2010 714 şiiri var.
Beğenenler (1)
Yorumlar (1)
  • 👍👍👍👍👍 sonrası da demokratik, laik, sosyal, hukuk devleti.... yerseniz tabiiii... diyeceğim ama var yiyenler ne yazık ki....