Beyaza Kertilmiş Lacivert

şiirlerimi aldırdım aşırı ağrıdan
ve yasak artık
alacalı aşkların kuzeylerinde dolaşmam
renklerin huzur verenlerini seçmeliymişim artık
üzerime kurşun gibi yağarken anılar





artık talihsiz uçacak
talih kuşun
denizler artık fırtınadan bunalacak
drama kollu gömlekler yasak
görkemli kelimeler sana teğet
hep sen binerdin ya onlara
şimdi onlar senin yaşlarında yüzecek





hastaymışım
içime konan kelebeklerden
uçan kuşlara malum sevmelerden
alayişi terkederken tüm tümceler
en fazla sen duy
beyaza kertilmiş lacivert
Poseidon öldü...





ToprağınSesi

04 Temmuz 2010 369 şiiri var.
Yorumlar (7)
  • 14 yıl önce

    Deminde Tadinda bir siirdi

    Güzeldi abim

    Kutlarim sevgiler

  • 14 yıl önce

    Şiirin fevkine mi varayım şaşkınlığımı mı yansıtayım kestiremedim🙂 Başlıktan başlayayım,kesinlikle ince bir düşünce ürünü,ben gibi çoğu lacivert yerine siyaha uzanırdı sanırım ama sen laciverte avuç açarak birazda şiirden sapma işgüdüsü göstermişsin...Çünkü lacivert siyaha nazaran daha açık tonda bu da içersine nüfuz etmiş biraz umut var dedirtir insana,soyut düşünürsek eğer ki bende tezahürü bu şekilde oldu...İçerikle ters düşmesinden kastımsa;yorgunluğu,pes etmişliği keskin bir dille ifade eden cümlelerle bezeli bir şiir olarak yansıması nezdime. Ve bir diğer şaşırtıcı unsur seçilen kelimeler...Senden böylesi sade,yalınlığa paydaş satırlar okuyabileceğimi hiç düşünmemiştim,imge yok gibi neredeyse.Sade şiirleri çekici kılan kılıfı geçirmiş şiir üzerine.Kelimeleri farklı manalarla sırlama sanatı ki imgelemin farklı bir safhı bana göre. Poseidon'a da göz attım birden fazla manası olmasına rağmen şiirin içeriğine istinaden mitolojiye dönük yüzünü tuttum ben şiirine ki gücün,iradenin simgesi olarak nitelendirilmiş Yunan mitolojisinde. Öyle bir takatsizliğe bürünmüş ki şiir,geri çekilişi dahi sessiz sedasız iletiyor,yalnız sen bil diyor.Çok keyifliydi şair,çok...

  • 14 yıl önce

    Beyaz ve lacivert,

    belki de çok şey anlatıyor.

    Şairin,kıyaslama yapacak olursam diğer şiirlerine oranla matematiksel olarak kısa.Ki şairin de buna özlemi olduğunu duymuştum,laf aramızda okudum da.. Bu derinliğin kısa olduğunu göstermez tabii şiirin.Çok üreten bir şair.Bu üretmek bazen olumsuz da olabiliyor,kalem sizi sevemeyebilir ve kendinizi tekrar etmeniz kaçınılmaz oluyor.ama bazen bir ironi,bazen bir taşlama,bazen aşk kokan şiirleri de bu ismin altında okuyorum ve bu çok hoşuma gider.bunun için bazen şiirilerini demlenme misali bekletirim.O an,ânı yakalayamayabilirim düşüncesiyleyapıyorum bunu,bakmayın yüzüme öyle yan yan..

    Serhat Akdeniz kalemi bu, kimbilir daha yarın ne okutacak bizlere..

    Tebrikler Şair,Başlık bile kâfi geldi..

  • 14 yıl önce

    beğeni ile okudum.... başlık da dahil herşeyi ile harikaydı ve yerli yerindeydi....dua ile.....

  • 14 yıl önce

    ya şu başlık beyaza kertilmiş saiyah olsaydı be can:)..kaçtımmmmmmm kısmaaaaaaaa:):)