Bi Düş Görsem Düşümde

Bi düş görsem düşümde..
K/atıp kendimi yitik hayallerime
Şöyle iki yana açabilsem kollarımı yeniden..

Bi dönsem
Dönebilsem sözümden..
Hafiflesem..

Tutsa ellerimden bir kez dünya..
Benim oluverse?

Bi düş görsem düşümde..
Yemyeşil kadife çimenler üzerinde
Yükselsem parmak uçlarımda..

Kapasam gözlerimi
Hiç korkmasam..

Kesilse sonra ayaklarım yerden!
Bir bulut olsam mesela..
Gizli saklı tüm duygularımı toplasam..

Aydedeye bir merhaba,
Yıldızlara ?görüşürüz? öpücüğü bırakabilsem..

Bi düş görsem düşümde..
Yağmur olup düşsem kirpiğine..

Hani yakıp gözlerini!
Uğruna ağladığım kadar ağlayamayasın diye lanetlesem seni!

Yakıştıramadığım ahların yüzüme yapışan utangaçlığı ile de
Saklansam rüzgarın kollarına..

Savrulsam..
Savrulsam..
(Kimse bulamasa)

Baktığım her yüzde bir parça daha kaybedene dek seni!
Dağılsam..

Bi düş görsem düşümde;
Bi düş görsem düşümde!

Uyusam..
Uyusam..

Gamzelerine çiy saklı bir gül yaprağı konsa yanağıma
Sonrasında hayatımın
Hep mutlu olsam..

Bi düş görsem düşümde..
Uyansam..

***
Unutsam seni..

28 Ekim 2009 64 şiiri var.
Yorumlar (21)
  • 14 yıl önce

    👍👍👍 yüreğinize sağlık

  • 14 yıl önce

    düşler bizimdir.. kim düşsüz yaşamayı başarmış'ki ama şiirinin içinde yani düşünde düşlere dalmak mümkün. sınırsız ve kifayetsiz muhteşem düşler tebrikler..

  • 14 yıl önce

    Sait Hocam 😊 Sizi şiirimle ağırlamak öyle güzel ki..Yorumunuzla gurur duydum inanın.Bir o kadar da utandım..Zira hayata dair tecrübesi ne ise insanın,o akar kalemine çizerin yazarın..Benimkisi renk katmak sadece.. Bir gün bir veresiye defterinin ağırlığında yazabilmek dileği ile hayatı; ziyaretinize en içten teşekkürlerimle..

  • 14 yıl önce

    "Şiirlerin perisi" .. ltifatınız için çok teşekkür ederim Nurallah Can Bey👧Gerçekten hakedebildldiysem kalemimle ne mutlu bana..

    saygı ve sevgilerimle..

  • 14 yıl önce

    Çocukken kızların hep defterlerine hayran kalırdım. defterin sayfalarını çiçeklerle süslerler, ödevlerinin başlıklarını envayı türlü kalemlerle rengarenk yaparlar ve benimkinin veresiye defterine benzemesine kızardım ama elimden birşey gelmezdi.Öğretmenliğimde de Kızların bu işi bilinç dışı yaptığını keşfettim. Onlardaki bu güzellik hatta estetik genlerinde var. Şair bayan olunca onların çoğunda yine bu özelliğin sürdüğünü düşünürüm. Öyle ince bir söyleyiş ve o kadar hassas duygular içindeler ki, buluttan pamuk şekerler, çiğ saklı gül yaprakları,ay yıldız,rüzgarda dağılmak,kadife çimenler, balerin inceliğinde parmak uçlarıyla yürümek... incelik imbikten süzülüp boy pos ve huy olmuş. Aşkları bile bu inceliğin altında renklileşip güzelleşiyor. Tebrikler Ceyda Hanım.